اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن:

انتقال باشگاه راه‌آهن به شهرری بستگی به علاقه مردم دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی راه‌آهن گفت: احتمال انتقال این باشگاه به شهرری به میزان علاقه و اصرار مردم و مسئولان بستگی دارد.

انتقال باشگاه راه‌آهن به شهرری بستگی به علاقه مردم دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی باشگاه راه‌آهن، صادق رئیسی‌کیا افزود: از سوی مسئولان شهرستان ری درخواست یا ابراز تمایلی برای انتقال تیم فوتبال و استادیوم باشگاه راه‌آهن به شهرری واصل نشده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی راه‌آهن اظهار داشت: راه‌آهن باشگاهی اصیل و ریشه‌دار است و به‌عنوان نخستین باشگاه ورزشی ایران بازیکنان طراز اول و مطرحی را پرورش داده و به جامعه ورزشی کشور معرفی کرده است.

رئیسی‌کیا ادامه داد: این باشگاه با چنین تاریخچه و سوابقی برای حضور و فعالیت در شهرری که شهری باستانی و مذهبی و مهد بزرگان است و نزدیک‌ترین شهر بزرگ به پایتخت کشور می‌باشد قابلیت‌های لازم را دارد.

وی بیان داشت: اگر مردم و فوتبال دوستان شهرری با حضور در استادیوم و پیگیری مسابقات این تیم یا تشکیل کانون هواداران به صورت جدی به حضور و فعالیت باشگاه راه‌آهن در شهر خود ابراز علاقه کنند و از سوی مسئولان و مدیران ذیربط این شهرستان نیز در این خصوص اعلام آمادگی دریافت شود و امکانات و شرایط فعالیت این تیم در شهرری فراهم شود، مطرح‌ترین گزینه برای ادامه کار تیم راه‌آهن شهرستان ری خواهد بود. 

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول