اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل:

زیرسازی راه‌آهن تهران ـ همدان پیشرفت خوبی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: زیرسازی راه‌آهن تهران ـ همدان از پیشرفت خوبی برخوردار است

زیرسازی راه‌آهن تهران ـ همدان پیشرفت خوبی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احمد صادقی پیش از ظهر امروز در بازدید از مراحل زیرسازی 268 کیلومتر طرح ملی راه‌آهن تهران ـ همدان اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن راه‌آهن تهران ـ همدان در لیست پروژه‌های مهر ماندگار تمامی عوامل اجرایی اعم از کارفرما، مشاور و پیمانکاران باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا شاهد اتمام این طرح ملی در دولت دهم باشیم.

وی در این بازدید از نزدیک در جریان پیشرفت مراحل مختلف اجرایی زیرسازی، پخش بالاست و مشکلات پیمانکاران طرح ملی راه‌آهن تهران ـ همدان قرار گرفت و افزود: با توجه به اهمیت راه‌آهن تهران ـ همدان به عنوان چهارراه ترانزیتی ریلی در غرب کشور و خواسته مردم همدان، اتمام این پروژه ملی از اولویت‌های مهم شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور تصریح کرد: اعتبار راه‌آهن تهران ـ همدان 400 میلیارد تومان است.

صادقی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: با اتمام راه‌آهن تهران ـ همدان، شاهد برقراری ارتباط ریلی پایتخت ایران با غرب کشور با مرکزیت همدان خواهیم بود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول