اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های مشهد:

ماهانه 750 هزار کتاب در ایستگاه‌های راه‌آهن و فرودگاه مشهد شارژ می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های مشهد گفت: برای قرار دادن کتاب در راه‌آهن، فرودگاه برنامه‌ریزی شده است و در هر ایستگاه 15 عنوان کتاب و 50 عدد کتاب وجود دارد که در هر ماه 750 هزار کتاب شارژ می‌شود.

ماهانه 750 هزار کتاب در ایستگاه‌های راه‌آهن و فرودگاه مشهد شارژ می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، زهرا باقرزاده صبح امروز در فرمانداری در رابطه با تصمیم‌گیری نحوه توزیع کتاب در قطارهای مشهد، اظهار کرد: در بحث توزیع کتاب و تاکیدی که  فرماندار داشت مقرر شد بخشی از کتاب‌ها در قطارها و تاکسی‌ها کتاب قرار دهیم.

رئیس اداره کتابخانه‌های مشهد گفت: بخشی از کار با آستان قدس پیگیری شده است و به این نتیجه رسید که آستان قدس این کار را انجام می‌دهد یعنی قفسه‌های کتاب طراحی می‌شود و سالی 2 بار شارژ کتاب دارند.

وی اظهار کرد: در نهایت جلسه‌ای که با راه‌آهن و آستان قدس برگزار شد به این نتیجه رسید که آستان قدس نحوه توزیع کتاب را انجام داده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های مشهد افزود: پیشنهاد اولیه آستان قدس مبلغ 40 میلیون برای چاپ 80 هزار جلد کتاب که یا موضوع کتاب را آستان قدس انتخاب می‌کند یا رئیس اداره کتابخانه‌های مشهد موضوع و مطلب بدهد.

باقرزاده در ادامه تاکید کرد: همچنین یک بخشی از کتاب‌های قطارها و تاکسی‌ها را به بحث پیک مهر اختصاص دهیم.

وی ادامه داد: این کار در راه‌آهن، فرودگاه هم برنامه‌ریزی شده که خیلی پویا و فعال است در هر ایستگاه 15 عنوان کتاب و 50 عدد کتاب وجود دارد که در هر ماه 750 هزار کتاب شارژ می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های مشهد در رابطه با وضعیت کتابخانه شهدا بیان کرد: سال 88 کتابخانه شهدا واقع در حوض لقمان در میدان شهدا افتتاح شد، تقریبا 500 متر زیر بنا دارد که مبلغ 35 میلیون هزینه کرده‌ایم و حدود 400 نفر در حال حاضر فعال هستند.

وی در رابطه با بررسی و تصویب اساسنامه مجمع خیران و توسعه و تجهیز کتابخانه‌ها جهت شروع به کار افزود: یک طبقه مخزن کتاب و 100 جلد کتاب آماده سازی شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول