اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توسعه و ساخت زیربناهای حمل و نقل کشور تاکید کرد

اتمام راه‌آهن مراغه – ارومیه قبل از پایان دولت دهم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توسعه و ساخت زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: پروژه راه‌آهن مراغه - ارومیه تا پیش از پایان دولت دهم مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

اتمام راه‌آهن مراغه – ارومیه قبل از پایان دولت دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، احمد صادقی عصر شنبه در بازدید از مراحل اجرای ایستگاه راه‌آهن مهاباد و کار ریل‌گذاری خط میاندوآب – مهاباد اظهار داشت: پروژه راه‌آهن مراغه – ارومیه جزو طرح‌های مهر ماندگار است که به طول 184 کیلومتر در حال احداث بوده و پیش‌بینی می‌شود تا پیش از پایان دولت دهم مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی از کم‌کاری پیمانکار این طرح انتقاد کرد و خواستار تسریع در اتمام آن شد.

صادقی یادآور شد: چنانچه مجریان این طرح قادر به اتمام آن در موعد مقرر نباشند این طرح از آنها خلع ید شده و به یک پیمانکار دیگر واگذار می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان امسال بیش از یک هزار کیلومتر راه‌آهن در کشور مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

صادقی افزود: این حجم از عملیات احداث راه‌آهن از محل بودجه دولتی و سهام شرکت‌ها اجرا شده که در قالب طرح‌های مهر ماندگار تا پایان امسال آماده ارائه خدمات حمل و نقل کشور می‌شود.

وی در ادامه طرح‌های راه‌آهن گرگان ـ اینچه برون، تهران ـ همدان ـ سنندج، میانه ـ اردبیل، قزوین ـ رشت و راه‌آهن غرب کشور از جمله این پروژه‌هاست که با برنامه‌ریزی‌‌های انجام شده تا پایان کار دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسند.

پروژه راه‌آهن مراغه - ارومیه در پنج قطعه و به طول 184 کیلومتر در دست اجراست که با گذر از میاندوآب، مهاباد و نقده به ارومیه وصل می‌شود.

قطعه 36 کیلومتری میاندوآب - مهاباد هم اکنون از 90 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و پیش‌بینی شده است اواخر شهریور ماه امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت توسعه و ساخت زیربناهای حمل و نقل کشور به منظور بازدید از طرح راه‌آهن مراغه - ارومیه و ایستگاه راه‌آهن مهاباد به این استان سفر کرده است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول