اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌آنقدر با روحیه هستیم که شگفتی‌‌ساز شویم

بختیاری‌زاده: بازیکنان صبا با انگیزه‌ برابر ذوب آهن به میدان می‌روند

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: بازیکنان ما هر چقدر که برابر پیکان با انگیزه بودند، قوی‌تر و با شرایط بهتر در بازی حساس هفته دوم برابر ذوب آهن به میدان می‌روند.

بختیاری‌زاده: بازیکنان صبا با انگیزه‌ برابر ذوب آهن به میدان می‌روند

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: دیدار حساسی در پیش داریم ولی از هر نظر آماده‌ایم تا نشان دهیم که می‌خواهیم روند موفقیت‌های خود را ادامه داد و ثابت کنیم که صبا یکی از مدعیان لیگ برتر است.

وی ادامه داد: آخرین تمرین ما پیش از این دیدار حساس چهارشنبه شب این هفته، امشب برگزار می‌شود و تا این لحظه خوشبختانه بدون اینکه مصدوم یا محرومی داشته باشیم برای مصاف با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان آماده هستیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم افزود: به خوبی به حساسیت‌های بازی آگاه هستیم زیرا ذوب آهن اصفهان به عنوان مدافع عنوان نایب قهرمانی جام باشگاه‌های فوتبال آسیا همواره یکی از تیم‌های قوی لیگ برتر بوده و با اینکه در هفته‌ اول نتیجه خوبی کسب نکرده اما آنها را نمی‌توان تیمی معمولی در نظر گرفت.

مربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: بین صبای قم و ذوب آهن اصفهان تنها یک تفاوت وجود دارد و تفاوت ما این است که آنها تیم رده هفدهم جدول هستند و صبای قم یک تیم جوان و با انگیزه است که در حال حاضر مکان اول را در اختیار دارد و با تکیه بر همین نیروی جوانی ثابت می‌کنیم که تیم توانمندی هستیم.

وی بیان کرد: پیروزی در بازی هفته نخست لیگ برتر مقابل پیکان تهران در افزایش روحیه بازیکنان ما تاثیرات بسیار مفیدی داشته است و در حال حاضر آنها آنقدر با روحیه هستند تا بتوانند در بازی فردا شب شگفتی‌‌ساز شده و تیم مدعی ذوب آهن اصفهان را شکست دهند. 

بختیاری‌زاده تاکید کرد: برای اینکه نشان دهیم تیم جوان و هماهنگ صبا می‌تواند تیم ذوب آهن اصفهان را متوقف کند ما باید این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی در خصوص شناخت از تیم ذوب آهن اظهار کرد: فیلم بازی اخیر آنها در مقابل حریف خود یعنی تیم سپاسی شیراز را با دقت آنالیز کرده‌ایم و به خوبی از نوع بازی این تیم شناخت داریم، ضمن اینکه به این نکته هم توجه دارم که آنها با تمام بضاعت خود به میدان می‌آیند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول