اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

دنبال مقصر کم کاری راه‌آهن اردبیل نیستیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: دنبال مقصر کم کاری راه آهن اردبیل نیستیم بلکه هدف ما سرعت گرفتن اجرای این پروژه است.

دنبال مقصر کم کاری راه‌آهن اردبیل نیستیم

مصطفی افضلی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به دو دیدار اخیر نمایندگان استان با وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در این نشست‌ها تسریع در پروژه راه آهن اردبیل میانه، رفع اشکالات راه اردبیل ـ سرچم و تکمیل مسکن مهر را خواستار شدیم که وزیر راه مقصر اصلی در تاخیر اجرای پروژه راه آهن اردبیل را پیمانکار معرفی کرده در حالی که پیمانکار این پروژه این قصور و کوتاهی را رد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ما خواستیم با تشکیل جلسه دو جانبه با تاکید بر این مسئله که دنبال مقصر کم کاری راه آهن نیستیم بلکه هدف سرعت گرفتن اجرای این پروژه است با رفع موانع این پروژه در مهلت مقرر به سرانجام برسد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در کنار این پروژه‌ها خواستار رفع برخی از ضعف و نواقص فرودگاه اردبیل و کمربندی سبلان و راه اردبیل ـ سرچم شدیم.

افضلی‌فرد در ادامه اهمیت و جایگاه کمیسیون اصل 90 و ضرورت عضویت یک نماینده از سوی کمیسیون‌های متعدد مجلس را در این کمیسیون یادآور شد و افزود: ما در مجلس کمیسیون‌های متعدد دانشگاهیان، ایثارگران، توسعه شهری و.... را راه‌اندازی کردیم تا در تمام حوزه‌ها بتوانیم بر اساس وظیفه خطیر کمیسیون اصل 90 در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و امنیت خارجی موضوعات و مبانی را پیگیری کنیم.

عضو کمیسیون اصل 90 ظرفیت و توانمندی کمیسیون اصل 90 را بسیار فراگیر و منعطف توصیف کرد و گفت: هرگز حاضر نیستیم مصلحت جامعه و استان اردبیل را به خاطر منافع عده‌ای سودجو و فرصت‌طلب به خطر اندازیم و یا ذره‌ای از آرمان و عهد و پیمان‌مان عقب‌نشینی کنیم.

* انتخاب رئیس مجمع با قرعه‌کشی زیبنده نبود

افضلی‌فرد در بخش دیگری از سخنان خود به اتحاد و همدلی مجمع نمایندگان استان اردبیل اشاره کرد و افزود: هیچ اختلاف نظری در مجمع وجود ندارد و از رسانه‌ها نیز می‌خواهیم به موارد جزیی به دیده اختلاف نگاه نکنند.

عضو کمیسیون اصل 90 بیان داشت: هرچند بنده مخالف قرعه‌کشی در انتخاب رئیس مجمع بودم و این کار را زیبنده قشر فرهیخته نمایندگان نمی‌دانستم که بهتر بود به شکل توافقی انجام می‌شد اما با نظر همکاران با قرعه‌کشی این کار صورت گرفت که امیدواریم در دوره‌های بعدی این کار به شکل توافقی باشد.

وی در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس گفت: ما باید وجوه اشتراک را تقویت و وجوه افتراق را از بین ببریم و بر نقطه مشترک پافشاری کرده و آن را تقویت کنیم.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول