اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیراز در مجلس:

راه‌آهن شیراز – اصفهان تکمیل نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌آهن شیراز - اصفهان کند حرکت می‌کند و در برخی ایستگاه‌ها، عملیات سیگنالینگ و بخش‌هایی که بتواند سرعت مطمئن را ایجاد کند، تکمیل نشده است.

راه‌آهن شیراز – اصفهان تکمیل نیست

جعفر قادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: اگر بودجه پروژه‌های مهر ماندگار تامین شود، اتمام آنها میسر می‌شود.

وی با بیان اینکه وضعیت مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت، خوب نیست و هنوز مصوباتی داریم که حتی آغاز نشده است، افزود: هم‌اکنون پروژه‌هایی نیز که اجرایی شده است منابع مالی بسیاری به آنها اختصاص داده نشده و همین امر باعث بروز مشکلاتی برای طرح‌ها شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: مشکل ما در وزارتخانه‌ها این است که همگی متکی به منابع دولتی هستند و مشارکت و استفاده از منابع بخش خصوصی چندان مورد توجه قرار نگرفته است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: ضرورت دارد بخش‌های غیردولتی و طرح‌های مشارکتی و جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی به طور جدی مورد توجه وزارتخانه‌ها قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت هزینه هنر نیست و بخشی از وزارتخانه‌ها تنها هنرشان این است که می‌گویند اگر به ما پول بدهید، می‌توانیم کار انجام دهیم، خاطرنشان کرد: در پروژه‌های دولت و مصوبات سفرهای استانی ما یک پروژه راه‌آهن شیراز - اصفهان را در حوزه انتخابیه خود داشتیم که تا‌کنون چهار بار رفت و برگشت داشته‌ایم و چند بار متوقف و دوباره اجرا شده است.

قادری گفت: این خط راه‌آهن با کیفیتی ساخته شده که حدفاصل شیراز تا اقلید و سعادت شهر تنها با سرعت کند 80 کیلومتر بر ساعت می‌تواند حرکت کند و  برخی ایستگاه‌ها طی مسیر تکمیل نشده و عملیات سیگنالینگ و بخش‌هایی که بتواند سرعت مطمئن را ایجاد کند، تکمیل نشده است.

نماینده مردم شیراز گفت: همین مشکلات باعث شده است که مدت زمان سفر بین تهران تا شیراز حدود 17 ساعت به طول انجامد که ناراحتی مردم را به همراه داشته است.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول