اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/هفته دوم لیگ برتر فوتبال/

برتری پرگل راه‌آهن شهرری مقابل گهرزاگرس دورود

خبرگزاری فارس: تیم راه‌آهن شهرری در هفته دوم لیگ برتر با نتیجه پرگل 3 بر یک گهرزاگرس دورود را شکست داد.

برتری پرگل راه‌آهن شهرری مقابل گهرزاگرس دورود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، تیم راه‌آهن شهرری که در راستای هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه اکباتان میزبان گهر دورود بود در پایان با نتیجه پرگل 3 بر یک به برتری رسید.

تیم راه‌آهن شهرری در نیمه نخست در حالی که 9 دقیقه از آغاز بازی می‌گذشت به وسیله بهادر عبدی به نخستین گل این دیدار رسید، در ادامه مجتبی شیری پس از حملات مکرر تیم راه‌آهن شهرری در دقیقه 19 به گل دوم رسید.

تیم راه‌آهن شهرری که در هفته نخست برابر نفت تهران به تساوی یک بر یک رسیده بود در دقیقه 34 توسط فرزاد آشوبی به سومین گل خود در این دیدار رسید.

گهر دورود نیز که در دیدار هفته گذشته مقابل ملوان انزلی با شکست روبه‌رو شده بود، در دقیقه 44 توسط مجید خدابنده‌لو به نخستین گل خود دست یافت و در نهایت نیمه نخست با نتیجه 3 بر یک به نفع راه‌آهن شهرری به پایان رسید.

شاگردان دایی که با روحیه به میدان آمده بودند در نیمه دوم نیز با یک بازی هجومی چند موقعیت خوب را به دست آوردند اما نتوانستند به خوبی از این فرصت‌ها استفاده کنند و در نهایت تیم راه‌آهن شهرری با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

ارائه دسته گل توسط علی دایی سرمربی راه‌آهن به مهدی تارتار سرمربی گهر دورود که پیش از آغاز بازی صورت گرفت، رخصت گرفتن علیرضا محمد، محمد پروین و مجتبی زارع بازیکنان تیم گهر از علی دایی پیش از آغاز دیدار و خوش‌وبش نیکبخت واحدی با علی دایی از جمله حواشی این دیدار بود.

دیدار دو تیم فوتبال راه‌آهن شهرری و گهرزاگرس دورود که نخستین دیدار هفته دوم لیگ برتر فوتبال بود از ساعت 22 در ورزشگاه اکباتان تهران برگزار شد و موعود بنیادی‌فر قضاوت این دیدار را بر عهده داشت.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول