اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز عید رهیدگی از زنجیر نفس است

نماز عید سعید فطر در 17 نقطه استان سمنان اقامه شد

خبرگزاری فارس: هم‏زمان با فرارسیدن عید رهیدگی از زنجیر نفس، نماز عید سعید فطر در 17 نقطه استان سمنان با شکوه خاصی اقامه شد.

نماز عید سعید فطر در 17 نقطه استان سمنان اقامه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز با رؤیت هلال ماه شوال و اعلام آن از سوی دفتر مقام معظم رهبری در شب گذشته، نماز عید سعید فطر در استان سمنان برگزار شد.

نماز عید سعید فطر به امامت ائمه جمعه این استان و با شکوه خاصی در 17 نقطه استان سمنان اقامه شد.

نمازگزاران دیار قومس امروز با وضو، مهر و زیراندازی مختصر راهی میعادگاه‏های برپایی نماز عید سعید فطر شدند و باشکوه خاصی صفوف خود را در مکان‏های برگزاری نماز عید سعید فطر یکپارچه کردند.

نماز عید سعید فطر در سمنان به امامت آیت‏‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی‏فقیه و امام جمعه سمنان در مصلای بزرگ سمنان، در شاهرود به امامت حجت‏الاسلام محمود ترابی‏شاهرودی در مدرسه قلعه (مصلا)، در دامغان به امامت حجت‏الاسلام سیدمحمودترابی در مصلای جنب مسجد جامع و در گرمسار به امامت حجت‏الاسلام سیدعلی مهدی‏نژاد در میدان امام برگزار شد.

همچنین این نماز باشکوه در سرخه به امامت حجت‏الاسلام حسینعلی عربی در حسینیه شهدا (مصلا)، در مهدیشهر به امامت حجت‏الاسلام محمد بارانی در حسینیه المهدی (عج)، در بسطام به امامت حجت‏الاسلام عباس معصومی در صحن امام‏زاده محمد بسطام، در دیباج به امامت حجت‏الاسلام سیدجلیل قدمی در مسجد صاحب‏الزمان (عج) و در آرادان به امامت حجت‏الاسلام سیدمحمد تقوی در کانون شهید اشرفی اصفهانی اقامه شد.

نماز عید سعید فطر در کلاته‏خیچ به امامت حجت‏الاسلام خداپرست در حسینیه اعظم، در شهمیرزاد به امامت حجت‏الاسلام سیدداود احمدپناه در خیابان ساری، در میامی به امامت حجت‌الاسلام سیدمرتضی موسوی در مسجد جامع، در ایوانکی به امامت حجت‏الاسلام کشمیر در میدان امام خمینی و در بیارجمند به امامت حجت‏الاسلام محمدرضا احمدی در مسجد و مجتمع فرهنگی المهدی برگزار شد.

همچنین این نماز در مجن به امامت حجت‏الاسلام حسین جناتی در مسجد جامع، در درجزین به امامت حجت‏الاسلام محمدرضا رحیمی‏زاده در مدرسه حضرت مهدی (عج) و در کلاته‏رودبار به امامت حجت‏الاسلام محمود محقق در مسجد جامع اقامه شد.

انتهای پیام/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول