اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم خبر داد

آمادگی 300 دستگاه اتوبوس برای جابجایی نمازگزاران در روز عید فطر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از فعالیت 300دستگاه اتوبوس برای جابجایی همشهریان و نمازگزاران در روز عید فطر خبر داد.

آمادگی 300 دستگاه اتوبوس برای جابجایی نمازگزاران در روز عید فطر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همشهریان عزیز در ماه پر خیر و برکت رمضان از فعالیت 300 دستگاه اتوبوس برای جابجایی همشهریان و نمازگزاران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم سعید امراللهی امروز ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: تمام اتوبوس‌های خصوصی و ملکی این سازمان به منظور خدمت‌رسانی گسترده به همشهریان و نمازگزاران در روز عید فطر آماده جابجایی شهروندان هستند.

وی افزود: اتوبوس‌ها از دقایق اولیه صبح روز عید فطر در تمام خطوط سطح شهر فعال بوده و نسبت به انتقال مسافران و نمازگزاران به سمت حرم مطهر و هسته مرکزی شهر اقدام می‌کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: اتوبوس‌ها در ایستگاه‌های مجاور حرم مطهر مستقر خواهند شد و پس از پایان نماز عید سعید فطر نسبت به بازگشت نمازگزاران و مسافران اقدام خواهند کرد.

وی تصریح کرد: همشهریان با استفاده از خودروهای نقلیه عمومی نه تنها باید ما را در خدمت‌رسانی بیشتر تشویق کنند بلکه در راستای کمک به روان بودن ترافیک و حمل و نقل سریع مسافران باید یاری کنند.

امراللهی بیان داشت: سیستم الکترونیک کارت شهروند از اول شهریور ماه سال جاری فعال خواهد شد و شهروندان می‌توانند با استفاده از سیستم الکترونیک کارت، شهرداری را در ارائه خدمات مطلوب و شایسته و سرویس‌دهی مناسب یاری کنند.

وی تاکید کرد: طبق روال گذشته مسیر میدان شهید مطهری به جمکران فعال بوده و اتوبوس‌ها نسبت به انتقال شهروندان اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول