اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به امامت امام جمعه بجنورد

نماز عید سعید فطر در بجنورد اقامه شد

خبرگزاری فارس: نماز عید سعید فطر با حضور پرشور مردم مؤمن و خداجوی بجنورد در جوار مصلی این شهر به امامت حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد اقامه شد.

نماز عید سعید فطر در بجنورد اقامه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مردم مؤمن و ولایتمدار بجنورد صبح امروز نماز عید فطر امسال را نیز همانند سایر آیین‌های مذهبی با شور و شعف خاصی برگزار کردند.

نمازگزاران در دقایق اولیه بامداد امروز در صفوفی به هم فشرده پس از یک ماه روزه‌داری به پاس درک این ماه پر برکت با اقامه نماز عید سعید فطر با شکرگزاری به درگاه خداوند، سر بندگی در مقابل پروردگار متعال فرود آوردند.

سیل زنان و مردان بجنوردی که به سمت محل اقامه نماز عید فطر در حرکت بودند، یادآور حماسه‌سازی آنان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نقش برآب کردن نیرنگ‌ها و توطئه‌های دشمنان بود.

اتوبوس‌هایی که اطراف مصلا آماده شده بود تا نمازگزاران عید سعید فطر را بعد از اقامه نماز به مناطق و محله‌های مختلف شهر بجنورد هدایت کنند، از ترافیک خیابان‌های اطراف مصلا و خیابان‌های مشرف به آن کاسته بود.

پایگاه‌های جمع آوری زکات فطریه و کفاره روزه در اطراف مصلای بجنورد مشغول جمع‌آوری وجوه نقد نمازگزارانی بودند که یک ماه خالصانه عبادت و بندگی خدا را انجام داده بودند و اکنون برای یک سال بندگی معبود خود شکرانه می‌دادند.

خبرنگاران و عکاسان مانند همیشه درصدد شکار لحظه‌های غرور آفرین اجتماع مؤمنان، دست به قلم و دوربین‌های خود برده بودند و لحظه‌ها را یکی پس از دیگری ثبت و ضبط می‌کردند تا این بار نیز همانند همیشه این غرور عظیم و وحدت بزرگ مسلمانان را به سراسر جهان انتقال دهند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول