اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان:

نماز عید فطر نمایش شکوه قدرت مسلمانان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه همدان نماز عید فطر را نمایش شکوه قدرت مسلمانان دانست و گفت: گردهمایی نمازگزاران و مسلمانان در این روز یک مانور بزرگ اسلامی است که شکوه و جلال آن چشم دشمنان را کور می‌کند.

نماز عید فطر نمایش شکوه قدرت مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در همدان با اشاره به اهمیت برگزاری نماز در این روز، آن را نمایش شکوه قدرت مسلمانان دانست و اظهار داشت: گردهمایی نمازگزاران و مسلمانان در این روز یک مانور بزرگ اسلامی است که شکوه و جلال آن چشم دشمنان را کور می‌کند.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی و به ویژه دارالمؤمنین همدان دارای ایمان و درک فوق‌العاده‌ای هستند که باید این نعمت را همواره شکرگزار بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان ضمن تقدیر و تشکر از تمام دست‌اندرکاران برگزاری نماز عید سعید فطر، این اتحاد و همبستگی در راه دین و خدا را ستود.

وی در ادامه با اشاره به موقعیت جغرافیایی خاص مصلای همدان و قرار گرفتن آن در بلندی و مشرف بودن آن به شهر افزود: وجود چنین موقعیتی به نماز عید فطر همدان جلوه خاصی بخشیده که از این نظر نیز خدا را شاکریم.

طه‌محمدی از وضعیت احداث مصلای همدان گزارشی به مردم ارائه کرد و گفت: عملیات اجرایی این مصلی به تازگی شروع شده که اتمام آن همدلی و همکاری همگان را می‌طلبد.

وی در پایان سخنانش ضمن دعوت از مردم برای کمک به احداث مصلی آن را بهترین باقیات‌الصالحات دانست و بر لزوم توجه به این امر تأکید کرد.

انتهای پیام/ک20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول