اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین:

روز جهانی قدس اقتدار کشورهای اسلامی را ارتقا می‌دهد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: حضور مردم ایران در راهیپمایی روز جهانی قدس اقتدار و عزت انقلاب اسلامی ایران و کشورهای اسلامی را در جهان ارتقا می‌دهد.

روز جهانی قدس اقتدار کشورهای اسلامی را ارتقا می‌دهد

حجت‌الاسلام عباس نظری امروز به مناسبت روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: روز جهانی قدس یکی از روزهای ایام‌الله انقلاب اسلامی ایران است که توسط امام خمینی (ره) نام‌گذاری و در تاریخ اسلام ماندگار شده است.

نظری ابراز کرد: روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نام‌گذاری شده که در این روز روزه‌داران مسلمان در نقاط مختلف جهان اسلام به ‌ویژه ایران برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و نابودی رژیم صهیونیست راهپیمایی می‌کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: آحاد جامعه به ‌ویژه مسلمانان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس شعارهایی کوبنده و منسجم علیه رژیم غاصب اسرائیل سر می‌دهند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه روزهایی توسط امام خمینی (ره) در تاریخ انقلاب اسلامی ایران نام‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: تمام این نام‌گذاری‌ها براساس مصلحت کشورهای جهان اسلام و اقتدار بیشتر آنان بوده است.

مقصد راهپیمایی روز قدس به سوی میعادگاه نماز جمعه است

وی با اشاره به اینکه مقصد راهپیمایی روز جهانی قدس به سوی میعادگاه نماز جمعه است، بیان کرد: سخنرانان دعوت شده در این مراسم قبل از خطبه‌های نماز جمعه در مورد تبیین جایگاه قبله نخست مسلمانان که بیت‌المقدس است، سخنرانی می‌کنند.

نظری با بیان اینکه سخنرانان پیش از خطبه‌های نماز جمعه نسبت به سرنوشت و سرگذشت ملت مظلوم فلسطین مطالبی بیان می‌کنند، خاطرنشان کرد: برنامه‌های دیگری که برای روز جهانی قدس برنامه‌ریزی شده در این روز اجرا می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات استان قزوین مسئولیت هماهنگی و برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس را دارد، عنوان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین یکی از اعضای فعال این شورا است.

وی با بیان اینکه برای حضور چشم‌گیر مردم در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اطلاع‌رسانی مناسبی صورت گیرد، ابراز کرد: مسئولان هیئت‌های مذهبی در مراسم‌ها و برنامه‌ها هدف از شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را به آحاد جامعه اطلاع‌رسانی کنند.

نظری ادامه داد: مبلغان و ائمه جماعات در مساجد سراسر استان قزوین در رابطه با اهمیت و ضرورت شرکت مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس سخنرانی کنند و از تمام نمازگزاران برای حضور و شرکت در این مراسم دعوت به عمل آید تا مردم با حضور خودشان مشت محکمی به استکبار بزنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: راهپیمایی روز قدس برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است بر این اساس مسلمانان با داشتن هر مذهبی می‌توانند در این راهپیمایی حضور یابند و با مشت‌های گره کرده خودشان مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنند.

وی با اشاره به راهپیمایی‌های با شکوهی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در مدت بیش از 33 سال برگزار شده است، خاطرنشان کرد: تجربه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان می‌دهد که آنان هر ساله باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

نظری با اشاره به اینکه روزی بیت‌المقدس و مردم مظلوم فلسطین از چنگال غاصب اسرائیل آزاد می‌شوند، بیان کرد: امیدواریم روزی برسد که تمام مسلمانان با اقتدا کردن به ولی و امیر مسلمانان جهان در بیت‌المقدس نماز اقامه کنند و در آن روز زندگی رژیم غاصب اسرائیل پایان یابد.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول