اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس:

روز قدس، روز سر دادن فریادهای حق‌خواهی بر سلطه استکبار است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با مشارکت در روز قدس تمام فریادهای حق‌خواهی خود را بر سلطه استکبار سر می‌دهند.

روز قدس، روز سر دادن فریادهای حق‌خواهی بر سلطه استکبار است

عوض حیدرپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه راهپیمای روز قدس امسال هم مانند سال‌های گذشته باشکوه برگزار شود، اظهار کرد: مردم با مشارکت در روز قدس تمام فریادهای حق‌خواهی خود را بر استکبار سلطه سر می‌دهند.

وی با اشاره به حرکت‌هایی که به عنوان بیداری اسلامی آغاز شده است، تصریح کرد: با بیداری اسلامی در کشورهای مصر، یمن، لیبی و تونس عامل بسیار تقویت کننده‌ای برای جریانات اسلام و از سوی دیگر تحت فشار قرار گرفتن جبهه مقاومت اسلامی در سوریه عاملی است که مردم برای حضور در راهپیمایی تشویق می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: زمانی که نامی از مقاومت اسلامی برده می‌شود در واقع همان آرمان‌خواهی برای آزادسازی قدس شریف است.

وی با بیان تلاش‌های دشمن که هر ساله برای عدم مشارکت مردم در راهپیمایی روز قدس انجام می‌شود، اضافه کرد: هر ساله این هجمه تبلیغات علیه روز قدس بوده اما ملت شریف ایران به آنها توجهی نداشته و برای طرفداری از مردم فلسطین در راهپیمایی شرکت دارند.

حیدرپور اضافه کرد: با بیانیه‌ای که 13 مرداد سال 58 امام خمینی ‌(ره) و از آن روز تاکنون جمعه آخر ماه رمضان هر سال به نام روز قدس نامیده شد و به امید خدا توانسته‌ایم 34 سال این روز را برقرار و پایدار نگه داریم.

وی با بیان اینکه روز قدس به غیر از کشور ایران در کشورهای سوریه و لبنان برگزار می‌شد، افزود: اما در حال حاضر در تمام جهان اسلام حتی در کشورهایی که مسلمان نیستند این راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ایران باید این باور را داشته باشند که هر قدمی که در این راه برمی‌دارند، گام بلندی در راستای تقویت اتحاد و هم‌بستگی جبهه مقاومت مسلمانان است، تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس مانند رود خروشانی است که می‌تواند بر علیه دشمن باشد.

انتهای پیام/صا20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول