اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره:

روز قدس بهترین فرصت ابراز انزجار مسلمانان از رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌دره گفت: روز قدس فرصتی است تا ملت‌های مسلمان به صورت یکپارچه خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی فریاد بزنند.

روز قدس بهترین فرصت ابراز انزجار مسلمانان از رژیم صهیونیستی است

حجت‌الاسلام محمود نورپور در جمع مسئولان این شهرستان با تاکید بر لزوم حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: حضور گسترده عاملی در راستای تقویت جبهه حق به شمار رفته و توان آزادیخواهان و مسلمانان برای مبارزه با پایگاه شرک و نفاق را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه روز قدس را روز دفاع از مظلوم در برابر غاصبان است، اظهار داشت: اکنون روز جهانی قدس مرز‌ها را درنوردیده و فرهنگ استکبارستیزی از ایران اسلامی به تمام جهان صادر شده است.

امام جمعه خرم‌دره افزود: وحدت و اتحاد مسلمانان لرزه بر اندام استکبار جهانی می‌اندازد که باید این موضوع را مد نظر داشته و با همدلی و انسجام زمینه از بین بردن جبهه کفر را از بین برد.

وی تصریح کرد: با حضور پرشکوه در مراسم این روز به بیانات مقام معظم رهبری نیز جامه عمل می‌پوشانیم و ولایت‌مداری و اطاعت از ولایت خود را بیش از گذشته اثبات و به دنیا می‌فهمانیم که ما همچنان با اطاعت از رهبر خویش و حضور گسترده در صحنه خاری در چشم آنان هستیم.

نورپور مقابله مستضعفان با مستکبران عالم را از مهم‌ترین پیامدها و ویژگی‌های روز جهانی قدس عنوان و اضافه کرد: این پیامد، بیداری مسلمانان جهان را به دنبال داشته است.

وی افزود: مراسم راهپیمایی روز قدس موجب وحشت رژیم‌های استکباری به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد شد.

امام جمعه خرم‌دره تصریح کرد: بزرگداشت روز جهانی قدس و حضور در راهپیمایی‌های عظیم مردمی در سراسر جهان، در واقع ایستادگی در برابر همه زورگویی‌های مستکبران و صهیونیسم جهانی است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به لحاظ اینکه پرچمدار مبارزه با رژیم صهیونیستی و استکبار در جهان است، عنوان داشت: از این رو ملت‌های مظلوم دنیا به علت خوی مبارزه‌طلبانه ایران در دفاع از حقوق مظلومان، قلب‌های خود را با این کشور پیوند داده‌اند.

نورپور با بیان اینکه روز قدس فرصتی است تا ملت‌های مسلمان یکپارچه خشم و انزجار خود از کشورهای توطئه‌گر و استکبار را فریاد بزنند، افزود: راهپیمایی بزرگ مسلمانان در روز قدس ضربه‌ای محکم و اساسی به ریشه‌های بی‌پایه رژیم غاصب اسرائیل است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول