اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان الیگودرز:

روز قدس یادگار معمار کبیر انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان الیگودرز گفت: راهپیمایی روز قدس به عنوان یادگار امام راحل باید به عنوان یک روز مهم هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.

روز قدس یادگار معمار کبیر انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، حجت‌الاسلام رضا حقیان در جلسه شورای اداری شهرستان الیگودرز گفت: با توجه به بیداری اسلامی و تحولات منطقه، امسال باید روز قدس با شکوه‌تر از سال‌های پیش برگزار شود.

امام جمعه شهرستان الیگودرز گفت: روز جهانی قدس آزمون بزرگی است، برای حامیان مقاومت اسلامی و ملت مظلوم فلسطین و هم‌چنین روز تجلی قدرت، وحدت و عظمت مسلمانان در برابر ابرقدرت‌ها و نظام سلطه است.

وی به نام‌گذاری این روز توسط رهبر کبیر انقلاب اشاره کرد و گفت: راهپیمایی روز قدس به عنوان یادگار امام راحل باید به عنوان یک روز مهم هر چه باشکوه‌تر برگزار شود و مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در این عرصه تلاش کنند که راهپیمایی روز قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته باشکوه‌تر باشد.

امام جمعه شهرستان الیگودرز در ادامه نحوه برگزاری این مراسم در شهرستان الیگودرز را تشریح کرد و از همه دستگاه‌های اجرایی خواست در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

در ادامه فرماندار شهرستان الیگودرز نیز حمایت از مردم مظلوم فلسطین را فریضه‌ای شرعی و دینی دانست و گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با توجه به بیداری اسلامی و تحولات منطقه و شرایط کشورهای اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.

مهدی وفایی‌مقدم با اشاره به اتحاد غرب و کشورهای عربی علیه کشور سوریه اظهار داشت: امسال مردم با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس علاوه بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین از دولت و مردم سوریه نیز حمایت می‌کنند.

وفایی‌مقدم ادامه داد: کشور سوریه تنها کشوری بود که در طول هشت سال دفاع مقدس مردانه در کنار ایران ایستاد و امروز نیز وظیفه ماست از این کشور که یکی از حامیان مقاومت فلسطین است، حمایت کنیم.

فرماندار الیگودرز با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران از زحمات آنها قدردانی کرد و افزود: متأسفانه وجود یک‌ سری مشکلات باعث شده تعدادی از نشریات محلی تعطیل شوند و فعالیت دیگر نشریات محلی نیز به صورت گاهنامه شده است و این به ضرر شهرستان است.

وفایی‌مقدم از مسئولان ادارات و نهادها خواست که جهت رفع مشکلات این تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی با آنها همکاری کنند.

در این مراسم مهدی اکبریان مدیرکل آبفای لرستان به میزان بارش در کشور و لرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به کم‌آبی و خشک‌سالی‌های پی در پی متأسفانه امسال خشک‌سالی زودتر از سال‌های گذشته شروع شده است.

انتهای پیام/ب20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول