اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تبلیغات اسلامی کردستان:

روز قدس؛ روز همبستگی با ملت ستمدیده فلسطین است

خبرگزاری فارس: روز جهانی قدس فرصت مناسبی است تا ملت بزرگ ایران اسلامی و دیگر ملل آزادیخواه جهان همبستگی و همدلی خود را به ملت ستمدیده آواره فلسطین اعلام دارند.

روز قدس؛ روز همبستگی با ملت ستمدیده فلسطین است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این بیانیه آمده است: امروز در سرزمین قدس، ایمان و کفر در برابر هم قرار گرفته و فلسطین، نماد ایمان و استقامت مردان خداجوست که فریاد مظلومیت خویش را با خون و جهاد مقدس به جهانیان می‌رسانند و نسل به نسل این مظلومان، با دستانی خالی اما مشت‌های آهنین و دل‌‌های مطمئن و قامتی استوار در برابر ستم‌پیشگان و تجاوزگران ایستاده و تا احقاق حقوق خویش و محو بیدادگران از پای نخواهد نشست و در این مسیر پرتلاطم کسی نمی‌تواند خللی در مبارزات حق‌طلبانه آنان ایجاد کند.

در این بیانیه ذکر شده است: امروز سرنوشت ملت فلسطین، به سرنوشت جهان اسلام بسته شده است، مگر مسلمانان دنیا می‌توانند در برابر ظلمی که به ملت مظلوم و مسلمانان در قبله‌گاه اول مسلمین وارد می‌‌شود، بی‌تفاوت بوده و سکوت پیشه کنند؟

این بیانیه می‌افزاید: امروز هر فریادی که علیه اسرائیل غاصب بلند شود، تیری است که اهداف بلند مدت توسعه‌طلبی‌های اشغالگران را نشانه می‌رود و نقشه شوم متجاوزانه صهیونیست‌ها و شعار منحوس از نیل تا فرات آن جنایتکاران را نقش بر آب می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: پس همه با هم باید فریاد بزنیم، کمک کنیم و هم مرگ بر اسرائیل بگوییم، چراکه فلسطین آیینه رسوایی مدعیان حقوق بشر است که چگونه مدعیان حقوق بشر در برابر تجاوز و ظلم قبیله‌ای کوچک و بی‌هویت به کشوری اصیل و مردمی مسلمان سکوت کرده‌اند و مردمش را با گلوله و ضرب و شتم از سرزمین خود آواره می‌کنند و فریاد مظلوم ستمدیدگان را نمی‌شنوند.

این بیانیه ذکر کرده است: حماسه روز قدس یادآور فریاد رعدآسای امام راحل است که همچون صاعقه بر سر سفاکان صهیونیست فرود آمده و پژواک آن در جهان به ویژه درکشورهای اسلامی طنین‌افکن شد و مسیر مبارزه‌ بی‌امان مردم فلسطین را شتابنده و توفنده ساخت.

در پایان بیانیه آورده شده است: اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، شورای هیئات مذهبی، جمعیت بانوان فرهیخته، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استان، کانون‌ها و موسسات قرآنی، کانون مداحان و تشکل‌های دینی استان کردستان ضمن اعلام آمادگی برای حضور در مراسم روز جهانی قدس از مردم فهیم، آگاه و عدالت‌طلب ایران اسلامی دعوت می‌نماید با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس، پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر داده و نشان دهند که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول