اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک:

روز قدس، روز انفجار خشم مستضعفان علیه استکبار است

خبرگزاری فارس: سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک در بیانیه‌ای اعلام کرد: روز قدس، روز انفجار خشم مقدس مستضعفان و محرومان عالم علیه زور و زر و تزویر صهیونیزم بین‌المللی و شیطان بزرگ است.

روز قدس، روز انفجار خشم مستضعفان علیه استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک در این بیانیه آمده است: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یادآور میراث ماندگار و حکیمانه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) یعنی «روز قدس» است، روزی که استکبار جهانی و صهیونیزم غاصب را به لرزه انداخته و همه مسلمین عالم را به تفکر و تأمل در مسئله خطیر فلسطین دعوت می‌کند.

در این بیانیه با تاکید بر اینکه روز قدس نه تنها روز ملت مظلوم فلسطین، بلکه روز همه مظلومین عالم و روز اسلام است آمده است: روز قدس روز انفجار خشم مقدس مستضعفان و محرومان عالم علیه دنیای زور و زر و تزویر صهیونیزم بین‌المللی و شیطان بزرگ است.

این بیانیه می‌افزاید: سپاه ناحیه اراک ضمن گرامیداشت این مناسبت بزرگ و جهانی که در واقع «یوم الله» جهان اسلام است، آحاد ملت غیور، انقلابی و حزب‌الله را به حضوری پرشور و آگاهانه در راهپیمایی جهانی روز قدس دعوت کرده و بر این حقیقت مسلم تاکید می‌ورزد که حضور دشمن‌شکن امت اسلام در راهپیمایی روز قدس، رژیم غاصب صهیونیستی را به سرنوشت محتوم خود که همان زوال و نابودی خفت بار است، نزدیک‌تر ساخته و بارقه امید و پیروزی را در دل پر درد ملت مظلوم فلسطین روشن خواهد ساخت.

در این بیانیه آمده است: فرماندهان، مدیران، کارکنان، و بسیجیان غیور و ولایتمدار سپاه ناحیه اراک پیام‌ها و انعکاس جهانی حضور میلیونی امت حزب‌الله را در این یوم‌الله، دارای اهمیتی مضاعف می‌دانند، چرا که شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی خطیر و حساس حاضر، حکایت از هراس روزافزون شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی غاصب از شمارش معکوس جهت نابودی و زوال عمر منحوس این رژیم خون آشام و جنایتکار دارد.

در بخش دیگر بیانیه تاکید شده است: بنابراین شک نباید کرد که حضور هر فرد آگاه و مؤمن در راهپیمایی روز جهانی قدس، در حقیقت یک گام عملی برای محو و نابودی این غده سرطانی در منطقه است.

این بیانیه می‌افزاید: بی‌تردید سرنوشت رژیم جعلی و ضد انسانی صهیونیستی، چیزی جز اضمحلال و نابودی نیست، اما حقیقت حائز اهمیت در این میان این است که فریاد و حضور شکوهمند و یکپارچه امت اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مطرح ساختن دوباره مسئله فلسطین در صدر اخبار جهان و یادآوری این موضوع حساس و خطیر برای آحاد جهان اسلام است.

در ادامه بیانیه سپاه اراک آمده است: هر چند که رسانه‌های استکباری و جریان نفاق داخلی فتنه‌گر با مطرح کردن شعارهای انحرافی و تفرقه‌انگیز نظیر نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران و ... سعی در به فراموشی سپردن حق مسلم مردم مظلوم فلسطین، در این عرصه را داشته و دارند، اما فریاد علنی و آشکار میلیون‌ها انسان ضد ظلم و ستم و حامی محرومان و مستضعفان، حکایت از این حقیقت ناب دارد که امت اسلام به زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به دنبال در هم پیچیدن طومار عمر ننگین و سیاه صهیونیزم غاصب بین‌المللی بوده و هر گونه سازش و گفت‌وگوی بی‌حاصل و طرح صلح شیطانی سران سازشکار و جاهل اعراب را به شدت محکوم می‌نماید و حرف اول و آخر، این سخن حکیمانه است که بارها و بارها از سوی مقام معظم رهبری و همه ملل آزادی‌خواه و محروم و مستضعف جهان به گوش جهانیان رسیده است، «روز قدس روز اسلام است و قدس پاره تن اسلام است و سرانجام به آغوش اسلام باز خواهد گشت.»

حوزه‌های مقاومت شهید چمران، شهید مدنی، شهید بهشتی، شهدای بدر، بسیج کارگری، بسیج اداری، بسیج اصناف، بسیج مهندسین، بسیج فرهنگیان ناحیه یک و دو، بسیج ادارات کل، حوزه‌های مقاومت کوثر یک و دو و سه، دفاتر بسیج دانش‌آموزی حوزه‌های سنجان، ابراهیم‌آباد ساروق، فراهان و داوودآباد و کانون بسیج حقوق‌دانان سپاه ناحیه اراک با حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس حمایت همه جانبه از آرمان‌های حضرت امام(ره) را اعلام می‌دارند و مردم استان مرکزی را به شرکت باشکوه در مراسم راهپیمایی روز قدس دعوت می‌کنند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول