اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

روز قدس امواج خروش امت اسلامی جهان به حرکت در می‌آید

خبرگزاری فارس: در بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان آمده است: روز قدس، روزی است که هر سال امواج خروش امت اسلامی و تمامی آزادی‌خواهان جهان به حرکت آمده و پایه‌های سست بنیان رژیم جعلی اسرائیل را به لرزه در می‌آورد.

روز قدس امواج خروش امت اسلامی جهان به حرکت در می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای به دفتر خبرگزاری فارس ارسال کرده که در بخشی از این بیانیه آمده است: روزی قدس به فرموده رهبر معظم انقلاب «روز فریاد امت اسلامى بر علیه ظلم و عدوان پنجاه ساله دشمنان امت اسلامى است» و مسلمانان جهان باید این روز را روز تمامی مسلمانان بلکه مستضعفان بدانند.

در بخشی دیگری از این بیانیه تاکید شده است: روز قدس، روزی است که هر سال امواج خروش امت اسلامی و تمامی آزادی‌خواهان جهان به حرکت آمده و پایه‌های سست بنیان و لرزان رژیم جعلی و غاصب اسرائیل را به لرزه در می‌آورد و این روز که امام خمینی(ره) آن را یوم‌الله نامیدند، نماد بیداری جهان اسلام در برابر خوی غارتگری و تجاوزگری صهیونیسم و بی‌توجهی این رژیم به تمام اصول ارزش‌های انسانی است، رژیمی که هر از گاهی با هجوم وحشیانه به مردم بی‌پناه و مظلوم فلسطین، قبله‌گاه اول مسلمین را که همان پاره تن اسلام است، بیرحمانه آماج حملات وحشیانه خود قرار می‌دهند.

در ادامه این بیانیه آمده است: جهان اسلام اکنون در آستانه روز قدسی دیگر شرایط حساسی را تجربه می‌کند و از یک سو نهضت بیداری اسلامی که امسال دومین سال خود را سپری می‌کند، موجی از امید به آینده جهان اسلام و برپایی حکومت مستضعفان که وعده الهی در قرآن است را در دل مسلمانان عالم ایجاد کرده است و از سوی دیگر شاهد هستیم جبهه استکبار جهانی به سرکرده آمریکا که از این موج اسلام خواهی و شکست‌های سهمگین پی در پی در کشورهای مصر، لیبی و تونس خشمگین و درمانده است.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: با کشتار مسلمانان بی‌گناه کشور میانمار، سرکوب قیام مردم مظلوم بحرین، توطئه‌گری در کشور سوریه و اعمال تحریم‌های بین‌المللی علیه جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشورها، سعی در مقابله با موج اسلام‌گرایی و وارونه جلوه دادن حقایق جهان را دارند، اما هوشیاری مردم جهان اسلام، به ویژه در روز جهانی قدس که نماد وحدت و یکپارچگی مسلمانان است، تمامی توطئه‌های شوم آنها را نقش بر آب می‌کند.

در بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی در ارتباط با روز قدس تاکید شده است: ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان در این روز با شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس، ضمن اعلام حمایت از آرمان مقدس فلسطین، که همان آرمان اسلام است، یک بار دیگر ضمن ابراز نفرت و انزجار خود از رژیم صهیونیستی و حامی اصلیش شیطان بزرگ، اعلام می‌دارند مسئله فلسطین همچنان اولویت اول جهان اسلام و مقاومت تا فروپاشی نهایی اسرائیل ادامه دارد.

در بخش پایانی این بیانیه آورده شده است: در ایران اسلامی نیز مردم شریف و روزه‌دار و همیشه در صحنه با آگاهی از شرایط حساس کنونی و به نشانه تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای -مدظله‌العالی-، یکپارچه و متحد با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، همبستگی خود را با مردم ستمدیده فلسطین اعلام می‌دارند.

دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، از آحاد مردم شریف اصفهان، علما، حوزه‌های علمیه و دانشجویان دعوت می‌کند، با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس حماسه ماندگار دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی در حمایت از ملت‌های مظلوم و ستمدیده و مبارزه با خوی استکباری، سلطه‌گری و اشغالگری ثبت کنند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول