اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

روز قدس سمبل مبارزه با تروریسم و صهیونیسم جهانی است

خبرگزاری فارس: فرماندار ابهر گفت: روز قدس سمبل مبارزه با تروریسم و صهیونیسم جهانی است.

روز قدس سمبل مبارزه با تروریسم و صهیونیسم جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی در جمع مسئولان این شهرستان اظهار داشت: روز قدس از جایگاه ویژه‌ای در جهان اسلام برخوردار است که بر اثر آگاهی‌بخشی معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری به یک مقوله بزرگ بین‌المللی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه مسئله فلسطین، اساسی‌ترین و بارزترین موضوع بحرانی خاورمیانه به شمار می‌رود، ابراز داشت: عامل این امر نیز استکبار جهانی و در رأس آن رژیم صهیونیستی است.

فرماندار شهرستان ابهر افزود: ملت فلسطین باید طعم آزادی و آزادگی را بچشند چرا که رژیم غاصب اسرائیل با چنبره شیطانی خود سبب شده تا فلسطینیان خانه و کاشانه خود را رها کرده و آواره شوند.

وی هدف امام خمینی (ره) از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس را وحدت و همدلی مسلمانان جهان عنوان و تصریح کرد: به لطف این نامگذاری مملکت ما بیمه شده است.

یوسفی افزود: سال‌ها است که روز قدس به عنوان نماد اتحاد مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و سمبل مبارزه با تروریسم و صهیونیسم جهانی با حمایت مسلمانان آزاده جهان تجلی می‌یابد و مسلمانان در سراسر جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به دفاع از حقوق حقه برادران خود در فلسطین برمی‌خیزند.

وی با بیان اینکه مراسم روز قدس مختص به ایران اسلامی نبوده و این راهپیمایی در بسیاری از کشورهای اسلامی و غیراسلامی برگزار می‌شود، عنوان داشت: مردم ایران اسلامی در روز قدس با مشت‌های گره کرده و شعارهای کوبنده خود خطاب به مستکبران عالم به ویژه آمریکا، اسرائیل و انگلیس نشان می‌دهند که خون غیرت حسینی و روح بیدار اسلامی در وجود آنها جاری است.

فرماندار شهرستان ابهر با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس بیان داشت:‌ این حضور پرشور مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم است.

وی با بیان اینکه حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس تجدید بیعت با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: مردم با این حضور خود وظیفه مسلمانی و انقلابی خود را در قبال مردم مظلوم فلسطین انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول