اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ابهر:

روز قدس نماد همبستگی جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار ابهر گفت: روز قدس نماد همبستگی جهان اسلام است.

روز قدس نماد همبستگی جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، در جمع مسئولان این شهرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روز قدس تجلی حرکت‌های ملت‌های مسلمان برای برطرف کردن کینه متجاوزان است، گفت: این روز همواره باید با نشاط و اراده‌ای بلند در سطح کشور گرامی‌ داشته شود.

وی با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: امسال با توجه به مسائل مختلف در منطقه و پس از گذشت سال‌ها این مراسم باشکوه هرچه تمام‌ در سراسر ایران اسلامی و دیگر کشورهای مسلمان برگزار می‌شود.

معاون فرماندار ابهر به نقش تاثیرگذار امام خمینی(ره) در زنده نگه داشتن موضوع فسلطین اشاره و تصریح کرد: ابتکار ارزنده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، این روز را به بزرگترین نماد همبستگی جهان اسلام تبدیل کرد.

وی افزود: با توجه به تحرکات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، بر همه ما تکلیف است که به عنوان یک ایرانی و مسلمان در این روز حضوری گسترده داشته باشیم.

ربیعی با بیان اینکه روز قدس وفاق مسلمانان را در سطح جهان گسترش می‌دهد، عنوان داشت: مردم ولایت‌مدار ابهر همراه با دیگر ملت سرافراز ایران بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس با آرمان‌های امام راحل تجدید پیمان می‌کنند.

وی افزود: همه مسلمانان باید با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و تمام مظلومان جهان اعلام کنند.

معاون فرماندار ابهر با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس برای این است که مسلمانان نسبت به برادران فلسطینی خود احساس مسئولیت کنند، گفت: رژیم اشغالگر قدس درصدد است مسلمانان را از این سرزمین مقدس اخراج کند و بر این سرزمین‌ها تسلط داشته باشد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول