اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

روز قدس روز امیدواری مردم آزاده فلسطین است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب زنده شدن امید در دل مردم آزاده دنیا به ویژه ملت مظلوم فلسطین و خشم و نفرت جهانیان از رژیم صهیونیستی می‌شود.

روز قدس روز امیدواری مردم آزاده فلسطین است

به گزارش خبرگزاری فارس از لرستان، روز قدس یکی از یادگاران امام راحل است که با گذشت 33 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی این روز هر سال باشکوه خاصی برگزار می‌شود.

براساس تبعیت از امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضور در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه شرعی است و همه اقشار مختلف مردم باید در این روز شرکت گسترده‌ای داشته باشند.

یک فرهنگی بروجردی در این رابطه به خبرنگار فارس گفت: روز قدس روز حق‌طلبی ملت بی‌پناه فلسطین است و عاملی مهم برای شکست طرح‌ها و برنامه‌های رژیم صهیونیستی خواهد بود.

پروین فاطمی بیان کرد: روز قدس، روز اتحاد امت اسلامی و فرصتی برای اعلام مواضع جهان اسلام در برابر غاصبان قدس شریف است.

فاطمی افزود: برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس نشان خواهد داد که مردم ایران هم‌چنان پای‌بند آرمان‌ها و اهداف والای حضرت امام خمینی (ره) هستند.

یک کارمند لرستانی نیز در مورد روز قدس گفت: هر چه مردم در راهپیمایی روز قدس حضور چشم‌گیرتری داشته باشند، ترس و وحشت در دل دشمنان زیاد می‌شود و برنامه‌ها و توطئه‌های آنان یک به یک با شکست رو به ‌رو می‌شود.

امیر نوروزی اضافه کرد: روز قدس، روزی برای دفاع از ارزش‌ها و مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است و مردم کشورمان بار دیگر با هم‌بستگی و اتحاد فریاد خشم علیه دشمنان را سر می‌دهند تا روزی فرا رسد که قدس شریف آزاد شود.

وی تصریح کرد: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد عدالت‌خواهی تمام مسلمانان جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

یک شهروند لرستانی در این‌باره گفت: مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، اقتدار خود را به جهانیان نشان می‌دهند و بار دیگر رعب و وحشت در دل دشمنان می‌اندازند.

احمد امینی اظهار داشت: در راستای آزادسازی قدس شریف ملت ایران 33 سال است که به فرمان امام خمینی (ره) راهپیمایی این روز را باشکوه‌تر و گسترده‌تر از سال‌های قبل انجام می‌دهند که این امر سربلندی اسلام و ذلت دشمنان را در پی‌ دارد.

یک استاد دانشگاه لرستان نیز در این خصوص گفت: ملت ایران سال‌هاست که به این وظیفه شرعی خود عمل می‌کند و باید در این راهپیمایی همه مردم از همه قشرهای مختلف جامعه در آن حضور داشته باشند.

رویا روزبهانی افزود: مردم با حضور در این راهپیمایی خشم و نفرت جهانیان را نشان می‌دهند و روز جهانی قدس، روز مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویان است.

در ادامه نماینده ولی‌فقیه در لرستان در خصوص روز قدس به خبرنگار فارس در خرم‌آباد ضمن دعوت همه مردم به شرکت در راهپیمایی روز قدس گفت: روز جهانی قدس روز بیداری امت اسلامی در برابر جنایات آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست است.

حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب زنده شدن امید در دل مردم آزاده دنیا به ویژه ملت مظلوم فلسطین و خشم و نفرت جهانیان از رژیم صهیونیستی می‌شود.

وی روز قدس را یادگار امام راحل، تجدید میثاق با آرمان‌های امام عزیر، شهدای گران‌قدر و مقام معظم رهبری دانست و گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب زنده شدن امید در دل مردم مظلوم فلسطین و خشم و نفرت مردم جهان از رژیم جعلی صهیونیست می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: تنها راه حل مسئله فلسطین مقاومت و اتحاد امت اسلام در برابر رژیم غاصب صهیونیستی این غده سرطانی است.

وی از همه اقشار مردم لرستان خواست در این راهپیمایی مهم و سرنوشت‌ساز حضوری گسترده داشته باشند.

در ادامه استاندار لرستان در خصوص روز قدس به خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: با توجه به بهار اسلامی در کشورهای مسلمان تحقق آزادی نخستین قبله مسلمانان جهان از چنگال رژیم صهیونیستی، بیشتر از گذشته نزدیک‌ است.

حبیب‌الله دهمرده اظهار داشت: مردم لرستان در راهپیمایی روز قدس حماسه‌ای که باعث شادی تمام دوستداران نظام الهی و البته مسلمانان و آزادی‌خواهان بشریت و از طرف دیگر مایه یاس، ناامیدی و خواری و خفت مستکبرین و بدخواهان دنیای امروز یعنی استکبار و صهیونیست‌های جاعل و غاصب می‌شود را خلق می‌کنند.

وی یادآور شد: شرکت در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه شرعی است و همه اقشار مختلف باید در این روز تاریخی و بزرگ شرکت گسترده‌ای داشته باشند.

در ادامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت خود را در دفاع از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنیم و باعث یاس و ناامیدی دشمنان می‌شویم.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی افزود: براساس تبعیت از امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضور در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه شرعی است و با حضور در این راهپیمایی به مردم فلسطین خواهیم گفت که همیشه مدافع و پشتیبان آنها هستیم.

وی بیان کرد: مردم ایران اسلامی 33 سال است که در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنند و امسال راهپیمایی روز قدس گسترده‌تر از هر ساله برگزار می‌شود.

غلامی از همه اقشار مختلف جامعه خواست تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بار دیگر در راهپیمایی روز قدس حضور پرشوری داشته باشند.

فرماندار پلدختر نیز گفت: حضور گسترده مردم ولایت‌مدار این شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس دشمنان را مأیوس و حماسه‌ای ماندگار را ثبت می‌کند.

فریدون رشیدی با بیان اینکه شهرستان پلدختر آماده حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس است، تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس امسال در شرایط کنونی باشکوه‌تر و با حضور گسترده مردم برگزار می‌شود که این حضور نشان از بصیرت مردم دارد.

انتهای پیام/ب10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول