اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:

فریادهای روز قدس آرمان آزادسازی بیت‎المقدس از چنگال صهیونیسم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: فریادهای روز قدس آرمان آزادسازی بیت‎المقدس از چنگال صهیونیسم است.

فریادهای روز قدس آرمان آزادسازی بیت‎المقدس از چنگال صهیونیسم است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام محمدجواد رئوف‎سیدنژاد صبح امروز در جمع روحانیون شهرستان گرگان با تاکید بر اینکه باید هدف خود را از حضور در راهپیمایی روز قدس بدانیم اظهار داشت: سرزمین قدس و فلسطین برای ما از قداست خاصی برخوردار است، دومین مسجدی است که در دنیا قبل از اسلام ساخته شده و سومین حرم شریفین پس از مسجدالحرام و مسجدالنبی است همچنین از معدود مساجدی است که نام آن در قرآن آمده است.

وی خاطر نشان کرد: مردم ایران به ویژه استان گلستان به دلیل اهمیت قدس و با توجه به مسائلی که طی چند سال اخیر در کشور به وجود آمده، به دور از هرگونه بحث‎های جناحی، گروهی و بابصیرت مثال‎زدنی خود در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد و با حضور گسترده، انزجار و تنفرشان را از رژیم صهیونیستی فریاد خواهند زد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان در خصوص اینکه استکبار با ایجاد بحران در سوریه به دنبال اهداف پلید خود است خاطر نشان کرد: به وجود آمدن وضعیت نابسامان در سوریه توسط دشمن هیچگونه ارتباطی با بیداری اسلامی ندارد.

رئوف‌سیدنژاد تصریح کرد: استکبار چندی پیش اعلام کرده اسنادی دارد که آمریکا و القاعده را وارد کشور سوریه کند و از این طریق می‎خواهد یکی از پشتوانه‎های قوی مانند سوریه را از فلسطین جدا کند که یقینا در این نقشه خود نیز شکست خواهد خورد.

وی ابراز امیدواری کرد؛ در آینده‎ای نزدیک خواهیم دید که سوریه از این بحران با سربلندی بیرون خواهد آمد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان در پایان از مردم خواست تا بار دیگر شور و شعور انقلابی خود را در برابر دشمنان به شایسته‎ترین وجه ممکن نشان دهند و اعلام کنند که ظلم هیچگاه پایدار نخواهد بود.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول