اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد برگزاری نماز عید فطر زابل:

روز قدس موجب مقاومت بیشتر مردم فلسطین شده است

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد برگزاری نماز عید فطر زابل گفت: هر ساله برپایی راهپیمایی روز قدس موجب مقاومت بیشتر مردم فلسطین شده است.

روز قدس موجب مقاومت بیشتر مردم فلسطین شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، اسماعیل نورا صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری نماز عید فطر که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: فرا رسیدن عید سعید فطر را پیشاپیش به همه مردم روزه‌دار و مؤمن زابل تبریک و تهنیت می‌گوییم امید می‌رود در این ماه مبارک به اندازه کافی از فیوضات الهی نهایت بهره را برده باشیم.

وی افزود: مردم ولایتمدار سیستان همچون گذشته با حضور پر شور و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام خواهند کرد و با مشارکت بی نظیرشان، مشت محکمی بر دهان استکبار و ایادی وابسته‌اش خواهند زد.

مسئول ستاد برگزاری نماز عید فطر زابل ادامه داد: مردم سیستان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق می‌کنند.

نورا بیان کرد: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس باعث شده است که فلسطین روز به روز بر مقاومتش افزوده شود و در برابر جهان استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی کند.

وی گفت: نماز عید فطر امسال به امامت حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی رأس ساعت 6:30 دقیقه صبح در مصلای المهدی (عج) شهرستان زابل برگزار می‌شود.

مسئول ستاد برگزاری نماز عید فطر زابل افزود: به منظور دسترسی و سهولت مردم برای شرکت در نماز باشکوه عید سعید فطر، اتوبوس‌های شهرداری در سطح شهر زابل آماده سرویس‌دهی به شهروندان خواهند بود.

نورا به نحوه رصد حلال ماه اشاره کرد و بیان داشت: 160 گروه در کل کشور از سوی دفتر مقام معظم رهبری که افرادی متخصص و مجرب هستند هلال ماه را در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان رصد می‌کنند.

وی اضافه کرد: 15 صندوق از سوی کمیته امداد و هشت صندوق از سوی بهزیستی برای جمع‌آوری فطریه مردم در مصلای المهدی (عج) زابل برپا می‌شود که شهروندان می‌توانند فطری خودرا قبل از نماز عید پرداخت کنند.

در ادامه، حاضران در جلسه به بحث و تبادل نظر در مورد هرچه با شکوه برگزار کردن نماز عید فطر امسال تاکید و هم اندیشی کردند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول