اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع):

روز قدس، طلیعه بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام حضور پاسداران و بسیجیان استان قم در راهپیمایی روز قدس از مردم استان قم نیز برای شرکت در این راهپیمایی دعوت کرد.

روز قدس، طلیعه بیداری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، در ابتدای این بیانیه آمده است: برافراشتن پرچم روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سال 58 نمایانگر ژرف‌اندیشی و نگاه راهبردی امام خمینی به فرآیند پیروزی جهان اسلام در رویارویی با صهیونیست بین‌الملل و استکبار جهانی است.

در این بیانیه آمده است: امام با نفحات ربانی خویش روح امید، خودباوری و عزت اسلامی را در کالبد فسرده جهان اسلام دمید و لبیک همه ساله مسلمانان و آزادگان جهان به فراخوان جهان شمول و تاریخ‌ساز امام، خیزش و جوشش ملت‌های مسلمان را برای نجات اسلام از چنگال صهیونیست به ارمغان آورده و شعاع مبارزه با اسرائیل از قلمرو جغرافیایی مردم مظلوم فلسطین به تمام جهان اسلام گسترش یافته و حصار‌های پوشالی استکبار در خاورمیانه یکی پس از دیگری فرو می‌ریزد و خواب تصرف نیل تا فرات صهیونیست جنایتکار آشفته شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: روز قدس، طلیعه بیداری اسلامی و تجلی وحدت و اقتدار مسلمانان و مستضعفان و سرآغاز آمادگی و صف‌آرایی جهان اسلام در مصاف با توطئه‌ها و تهاجمات جهانخواران بین‌المللی است و اکنون تحولات گسترده و پرشتاب خاورمیانه شرایط تعیین کننده‌ای را رقم می‌زند و نویدبخش افق روشن فردا در پهنه سرزمین‌های اسلامی است.

سپاه در این بیانیه تاکید کرده است: سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) با پاسداشت روز جهانی قدس برجسته‌ترین میراث ماندگار و رهایی‌بخش امام عظیم الشأن، همپای دیگر مسلمانان و آزادی‌خواهان عزم خود را برای تحقق آرمان مشترک جهان اسلام و رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست بیش از پیش استوار ساخته است و در راستای پیروی و حمایت از ولایت در روز سرنوشت‌ساز و افتخارآفرین رزمایش حماسی و تجلی‌بخش قدرت جهانی اسلام در برابر صف‌بندی مستکبران حضور می‌یابد.

سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) ضمن دعوت از مردم ولایتمدار استان قم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس در انتهای بیانیه خود آورده است: پیشگامان جهاد و شهادت را برای آمادگی نبرد نهایی با کفر جهانی در روز پیروزی اراده الهی بر توطئه‌های دشمنان اسلام فرا می‌خواند و بر این باور است که روز موعود آزادی نخستین قبله‌گاه مسلمین با کوشش دلیرمردان و شهادت‌طلبان جهان اسلام به زودی فرا می‌رسد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول