اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودان:

امام خمینی با نام‌گذاری روز قدس ضربه سختی به صهیونیسم زد

خبرگزاری فارس: فرماندار رودان گفت: وسعت دید و ابتکار امام خمینی در انتخاب روزی به نام قدس، ضربه سختی بود که به پیکره اسرائیل جنایتکار وارد شد.

امام خمینی با نام‌گذاری روز قدس ضربه سختی به صهیونیسم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، غلامرضا نظرنژاد در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به سبب "وسعت دید و ابتکار در انتخاب روزی به نام قدس" اظهار داشت: امام (ره) با انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس ضربه سختی را به پیکره پوشالی غاصبان اسرائیلی وارد کرد.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس که خود سبب ساز بیداری اسلامی در کشورهای منطقه شده است، امسال به جهت بیداری اسلامی باشکوه و عظمت بیشتری برگزار خواهد شد.

فرماندار رودان با بیان اینکه فریاد آزادی‌خواهان عالم در روز قدس، ضربه سختی بر اندام سست بنیان صهیونیسم وارد خواهد کرد، گفت: از مردم ولایت‌مدار رودان انتظار می‌رود تا با حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس، هم‌صدا با مردم مظلوم فلسطین که در پی احقاق حق از دست رفته خویش‌اند، شعار نابودی اسرائیل را سر دهند.

وی بار دیگر با اشاره به نقش و جایگاه روز قدس در تحولات منطقه، خاطرنشان کرد: روز قدس در واقع ترویج و انتقال تفکر ضد صهیونیسم است که باید با نهایت هوشمندی از این فرصت بهره‌وری کرد.

فرماندار رودان در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه تجربه نشان داده است که هر چه استکبار بر میهن اسلامی فشار بیشتری می‌آورد، مردم و مسئولان بیشتر به هم نزدیک می‌شوند، اضافه کرد: مردم رودان از جمله کسانی هستند که همواره و در سه دهه اخیر دوش به دوش امام خود و مسئولان، سیاست‌های انقلاب و نظام را پشتیبانی کرده‌اند.

وی افزود: شرایط در جای جای شهرستان رودان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس فراهم است و مسیرهای مربوطه نیز در مراکز بخش‌ها و شهرستان مشخص شده است.

راهپیمایی قدس در رودان هم‌زمان با سراسر کشور قبل از برپایی نماز جمعه برگزار خواهد شد.

مسیر راهپیمایی روز قدس در رودان از میدان امام خمینی (ره) آغاز و تا مسجد جامع این شهر ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول