اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

روز قدس روز اتحاد مسلمانان برای حمایت از فلسطین است

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌دره گفت: روز قدس روز اتحاد جهان اسلام برای حمایت از ملت فلسطین است.

روز قدس روز اتحاد مسلمانان برای حمایت از فلسطین است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور در جمع مسئولان این شهرستان اظهار داشت: روز قدس روز دفاع از آرمان‌های مردم فلسطین و مسلمانان در مقابل رژیم صهیونیسم و استکبار جهانی است.

وی با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس اظهار داشت: امام خمینی (ره) همواره دغدغه مسلمین و جهان اسلام و حمایت از مستضعفین جهان را داشته و بر همین اساس آخرین هفته ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری کردند.

وی افزود: در روز قدس علاوه بر مسلمانان، غیرمسلمانان نیز برای نجات بشریت از وجود این رژیم جنایتکار به پا خواهند خواست.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه روز جهانی قدس برای همبستگی مسلمانان است، گفت: امام راحل با تدبیر و شناخت از دشمنان اسلام، جمعه آخر ماه رمضان را برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین روز قدس اعلام کرد تا مسلمانان جهان در این روز با اتحاد و انسجام مایه یأس دشمنان شوند.

وی تصریح کرد: امسال به دلیل شرایط حساس منطقه حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس از اهمیت ویژه‌ای نسبت به سال‌های قبل برخوردار است که باید قشرهای مختلف مردم در این راهپیمایی شرکت کنند.

نوری‌پور افزود: در روز قدس تمام مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی باید پرشور و حماسی‌تر از گذشته در صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی حضور داشته باشند.

وی روز قدس را روز مبارزه و مواجهه جهان اسلام با استکبار جهانی عنوان و اضافه کرد: روز قدس برای همه مسلمانان یک نماد ارزشمند و اعتقادی است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: روز قدس روز اتحاد جهان اسلام برای حمایت از ملت فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی و پایان دادن به سکوت جامعه جهانی در برابر جنایت‌های اشغالگران قدس است.

وی با تاکید مجدد بر لزوم حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: مردم شهرستان خرم‌دره هر ساله همزمان با روز قدس حضور پررنگ خود را در راهپیمایی اثبات کرده و به تصویر می‌کشند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول