اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای اعلام شد

آمادگی سازمان‌های مختلف گیلان برای حضوری گسترده در روز قدس

خبرگزاری فارس: سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادهای مختلف گیلان با صدور بیانیه‌ای آمادگی خود را برای حضوری گسترده و دشمن‌شکن در راهپیمایی روز قدس اعلام کرده‌اند.

آمادگی سازمان‌های مختلف گیلان برای حضوری گسترده در روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در بیانیه نماینده مردم رشت در مجلس آمده است: در روز جمعه همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی با شکوه روز قدس شرکت کرده و با مشت‌های گره کرده شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم» سر می‌دهیم.

غلامعلی جعفرزاده در ادامه بیانیه خود ذکر کرد: حضور پرشور و یکپارچه مردم در روز جهانی قدس، لرزه بر اندام استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی می‌اندازد و دنیای اسلام باید با تکیه بر مشترکات خود دست رژیم صهیونیستی غاصب را از سرزمین‌های مسلمانان کوتاه کند و روز جهانی قدس روز نمایش وحدت و همبستگی جهان اسلام در برابر رژیم نامشروع صهیونیستی است.

شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ما نیز یک بار دیگر در راهپیمایی روز قدس فریاد عدالت‌خواهی خود را برای احقاق حقوق مظلومان فلسطین و دیگر مردم تحت ستم منطقه سر خواهیم داد.

این بیانیه می‌افزاید: سرزمین قدس در تاریخ درخشان امت اسلامی نماد وحدت و یکپارچگی است و قدس سرزمین انبیا و اولیای خداست که با توطئه استکبار جهانی به قتلگاه مسلمانان مظلوم فلسطین تبدیل شده است.

شورای اسلامی کلانشهر رشت در بیانیه خود آورده است: امام خمینی (ره) معمار انقلاب اسلامی آخرین روز جمعه ماه رمضان را روز جهانی قدس اعلام کرد تا با فراگیر شدن این روز، پیام و اندیشه آزادی قدس به گوش همگان برسد.

این بیانیه حضور تمام افراد اقصی نقاط جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس را به قطرات بارانی شبیه دانست که رودخانه‌های خروشان را در خیابان‌ها به راه می‌اندازند و با امواج صداهایی که در محکومیت اشغالگری بلند می‌کنند یادآور جمله معروف امام راحل «اگر هر مسلمانی تنها یک سطل آب بریزد، صهیونیسم را سیل خواهد برد» را به ذهن می‌آورد.

اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز در بیانیه خود حضور گسترده ورزشکاران و جوانان غیرتمند گیلان به پیروی از رهنمودهای بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و منویات رهبر اندیشمند انقلاب اسلامی همواره را اعلام کرد.

این بیانیه می‌افزاید: ورزشکاران با حضور پرشور خود در راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس حمایت خود را از فلسطین مظلوم اعلام می‌دارند و بار دیگر فریاد آزادی قدس شریف را سر می‌دهند.

در بیانیه دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی استانداری گیلان نیز آمده است: اعضای این شورا همگام با استاندار بسیجی و مکتبی گیلان که ریاست این شورا را بر عهده دارد به صف راهپیمایان روز قدس می‌پیوندند و با شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم» خشم و انزجار خود را از این رژیم غاصب اعلام می‌کنند.

پایگاه مقاومت بسیح شهید «اصغر تاش» اداره کل فرودگاه گیلان نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: کارکنان این اداره کل همگام با مردم شریف گیلان ضمن محکوم کردن اشغال قدس شریف رژیم غاصب صهیونیسم در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس شرکت می‌کنند.

شهرداری رشت نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در آستانه روز جهانی قدس و در دفاع از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین با هدف تجدید عهد با آرمان‌های خمینی کبیر (ره) در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و اضمحلال و نابودی استکبار جهانی را فریاد می‌زنیم.

پارک علم و فناوری گیلان نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مدیران و کارکنان پارک علم و فناوری گیلان و مدیران شرکت و موسسات دانش‌بنیان مستقر ضمن بیعت دوباره با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی در راهپیمایی روز قدس حضوری گسترده می‌یابند و مردم را نیز به شرکت پرشور در این روز دعوت می‌کنند.

حوزه مدیریت حج و زیارت گیلان نیز با صدور بیانیه‌ای حضور تمام کارکنان، کارگزاران و خادمان را در راهپیمایی روز قدس اعلام کرد.

سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز با صدور بیانیه‌ای آمادگی تمام مدیران و کارکنان این مجموعه را در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد.

جهاد کشاورزی گیلان نیز با صدور بیانیه‌ای برای حضوری گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس اعلام آمادگی کرد.

دیگر نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان از جمله فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، اداره کل اوقاف و... هر یک با صدور بیانیه‌ای آمادگی خود را برای حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول