اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگاور:

ولایت‌پذیری و بصیرت از مهمترین معروفات است

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگاور گفت: امر به معروف و نهی از منکر، دعوت به ارزش‌ها وخوبی‌ها و دوری از ضد ارزش‌هاست.

ولایت‌پذیری و بصیرت از مهمترین معروفات است

به گزارش خبرنگار فارس از کنگاور، حشمت‌الله عزیزی ظهر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف این شهرستان  اظهار کرد: اهمیت اجرای فریضتین به حدی است که امام حسین(ع) یکی از مهمترین اهداف قیام خود را اصلاح امت جدش و در واقع احیای امر به معروف و نهی از منکر دانست.

عزیزی، ولایت‌پذیری و بصیرت ولایی را از مهمترین معروفات دانست و گفت: آنچه امروزه از آن به‌عنوان جنگ نرم یاد می‌شود، در واقع تلاش دشمن برای پراکنده کردن جوانان از حلقه‌ای است که حول محور ولایت تشکیل داده‌اند.

قائم مقام ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کنگاور با اشاره به اینکه طرح تذکر لسانی در این شهرستان در حوزه‌های خانواده، مدارس، مراکز آموزش عالی، ادارات و اماکن عمومی اجرا می‌شود، تاکید کرد: هدف از اجرای این طرح، ارائه الگوهای عملی موفق از اجرای طرح تذکر لسانی با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات موجود و نیز بسط و گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

وی تاکید کرد: طرح تذکر لسانی در سه مرحله آماده‌سازی، سازماندهی و اجرا و نیز نظارت و ارزیابی اجرا خواهد شد.

اطلاع‌رسانی محیطی نسبت به اجرای طرح تذکر لسانی از طریق نصب بنر، توزیع بروشور و نصب برچسب بر روی خودروهای ناوگان عمومی از طریق شهرداری، برپایی کارگاه‌های آموزشی بیست تا سی نفره برای آمرین به معروف و ناهیان از منکر، برپایی کلاس‌های توجیهی مجریان طرح تذکر لسانی و اعضا عیون خودرویی و اماکن در نیمه اول شهریور ماه؛ از مهمترین مصوبات این جلسه بود که عزیزی به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول