اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان:

اعراب حامی سیاست‌های رژیم صهیونیستی محکوم به نابودی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان عنوان کرد: جامعه اعراب حمایت‌کننده از سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در قبال فلسطین محکوم به نابودی هستند.

اعراب حامی سیاست‌های رژیم صهیونیستی محکوم به نابودی هستند

حجت‌الاسلام سید یعقوب طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار داشت: روز قدس یکی از عوامل سرنگونی دیکتاتور‌ها و حکومت‌های وابسته منطقه خواهد بود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی استان خوزستان با اشاره به تعبیر امام خمینی (ره) که روز قدس روز اسلام است، ادامه داد: ما 33 سال است که روز قدس را هرسال پرشور‌تر و گسترده‌تر از سال قبل برگزار می‌کنیم و هرسال به کشورهای حامی و حامیان ملت فلسطین در سراسر جهان اضافه می‌شود.

وی روز قدس امسال را متمایز از سال‌های گذشته دانست و تصریح کرد: سقوط سران کشورهای حامی آمریکا و رژیم صهیونیستی یکی از دستاوردهای راهپیمایی روز جهانی قدس به شمار می رود.

طباطبایی افزود: روز قدس امسال به دلیل سقوط مبارک، بن علی، قذافی و سایر سران کشورهای حامی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی از حال و هوای ویژه‌ای نسبت به سال‌های گذشته برخوردار است.

وی حضور در راهپیمایی روز قدس را نوعی امر به معرف دانست و گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس امر به معروفی در راستای فراموش نشدن اشغال قبله نخستین مسلمانان به دست رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

این مقام مسئول در فرماندهی مرزبانی خوزستان خاطرنشان کرد: قبله اول مسلمانان جهان مکانی است که پیامبر اکرم (ص) از آنجا به معراج رفته و سالیان متمادی به سمت آن نماز خوانده و امروز همه مسلمانان باید از این مکان مقدس محافظت کنند.

طباطبایی از مردم شهید پرور استان دعوت کرد تا با حضور همه جانبه و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس و با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ضمن نشان دادن خشم خود از متجاوزان، کاخ ظلم را در آمریکا و اسرائیل به لرزه درآورند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول