اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سیستان‌وبلوچستان در مجلس خبرگان رهبری:

حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس روحیه استکبار را تضعیف می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سیستان‌وبلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور باشکوه مردم در صحنه راهپیمایی روز قدس روحیه استکبار و عوامل آن را تضعیف می‌کند.

حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس روحیه استکبار را تضعیف می‌کند

نذیر احمد سلامی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس موجب تقویت روحیه و اراده مردم مظلوم فلسطین می‌شود و مقاومت آن‌ها را در برابر ستم‌های استکبار دوچندان می‌کند.

وی افزود: تمام مسلمانان با اتحاد، همدلی و انسجام پشتیبان کشور فلسطین هستند و با حضور خود در صحنه اهداف از پیش تعیین شده آنها را خنثی و نقش بر آب می‌کنند.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: دنبال کردن یک هدف خاص یعنی حمایت و پشتیبانی از کشورهای مظلوم مثل فلسطین، می‌تواند استکبار و عوامل دست نشانده آن را در هم کوبد.

وی تصریح کرد: دشمن اهداف زیادی را برای کشورهای اسلامی و مسلمان برنامه‌ریزی کرده که در تلاش است اهداف شوم خود را در این کشور ها عملی کند.

سلامی خاطرنشان کرد: دشمن بداند مردم کشورهای مسلمان چه شیعه و چه سنی همه با هم متحد هستند و در راستای حمایت از ارزش‌های اسلامی همواره تلاش می‌کنند.

وی گفت: امسال نیز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم کشورهای اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت و حمایت خود از فلسطین و نفرت و انزجار خود را از استکبار و عوامل آن اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول