اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

تمام مدارس ابتدایی و راهنمایی پسرانه در زنجان متحدالشکل شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تمام مدارس ابتدایی و راهنمایی پسرانه در زنجان متحدالشکل شد.

تمام مدارس ابتدایی و راهنمایی پسرانه در زنجان متحدالشکل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد:‌ نظام آموزشی 6-3-3 از مهر ماه سال جاری در مدارس استان زنجان همزمان با سراسر کشور اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای اجرای این طرح انجام شده است، افزود: جلسات متعددی در این زمینه برگزار شده و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به مصوبه جلسه گذشته شورای آموزش و پرورش استان زنجان در خصوص تامین برق مجتمع توانبخشی حضرت ابوالفضل (ع) زنجان تصریح کرد:‌ این مرکز نیازمند سه رشته به صورت سه فاز 25 آمپری برای فعالیت است.

وی با بیان اینکه برای گازدار کردن مدارس روستایی استان شرکت گاز موظف شده از محل اعتبارات خود، اعتبار لازم را برای این پروژه در نظر بگیرد، افزود: پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

نظری بر لزوم عضویت آموزش و پرورش برای حضور در جلسات پدافند غیرعامل تاکید کرد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده آموزش و پرورش در قالب کمیته فرهنگی در جلسات شرکت می‌کند.

وی با اشاره به تامین زمین مجتمع حیات طیبه ناحیه یک زنجان یادآور شد: در شهرک ثمین زنجان یک هکتار برای احداث این مجتمع در نظر گرفته شده است که در صورت تایید کارشناسان این مجتمع احداث می‌‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از متحدالشکل کردن 100 درصد مدارس ابتدایی و راهنمایی پسرانه در زنجان خبر داد و گفت:‌ در دوره دبیرستان نیز در مدارس خاص این طرح اجرایی می‌شود.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت دبیرستان معارف در بخش‌های دیگر تاکید کرد و افزود: از این ظرفیت برای توسعه بخش‌های دیگر نیز استفاده می‌شود.

نظری از تهیه نقشه هنرستان کشاورزی آموزش و پرورش خبر داد و افزود:‌ دو پلاک در برای احداث این هنرستان هنوز تعیین تکلیف نشده است.

وی با اشاره به آماده‌بودن زمین احداث دبیرستان گیلوان خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی استان زنجان زمین مورد نیاز را در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول