اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور پیامی

وزیر آموزش و پرورش نایب قهرمانی انوشیروانی را تبریک گفت

خبرگزاری فارس: وزیر آموزش و پرورش طی پیامی کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات وزنه‌برداری المپیک 2012 لندن، توسط سجاد انوشیروانی، معلم تربیت بدنی ناحیه یک اردبیل را تبریک گفت.

وزیر آموزش و پرورش نایب قهرمانی انوشیروانی را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، در پیام وزیر آموزش و پرورش آمده است: خبر کسب جایگاه دوم جهانی و مدال نقره در رشته وزنه‌برداری المپیک 2012 لندن، توسط سجاد انوشیروانی، معلم تربیت بدنی ناحیه یک استان اردبیل که از زمره 15 هزار نیروی تربیت بدنی جدید الاستخدام وزارت آموزش و پرورش در سال 89 است بار دیگر یاد دلاور مردانی چون جهان پهلوان تختی، پوریای ولی و حسین رضا‌زاده را در اذهان جهانیان زنده کرد.

در ادامه این پیام آمده است: انوشیروانی که به لطف خدا و با استعانت از ائمه اطهار به ویژه قمر بنی هاشم، ابوالفضل العباس (ع) موفق شد در این دوره از رقابت‌ها در مجموع رکورد 449 کیلوگرم را به ثبت برساند بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که فرهنگیان ایران اسلامی علاوه بر آن که سرداران خط اول جبهه تعلیم و تربیت هستند در میادین جهانی و المپیک نیز سردمدار هستند.

این بیانیه می‌افزاید: سجاد انوشیروانی که نمادی از جذب نخبگان عرصه‌های گوناگون علمی و ورزشی در آموزش و پرورش است، با به اهتزاز درآوردن پرچم سه رنگ ایران اسلامی که مزین به نام اعظم پروردگار است، نام ایران سر افزار را بر سر زبان عموم جهانیان به ویژه رسانه‌های جهانی طنین‌انداز کرد و موجبات خشنودی ملت غیور و قهرمان‌پرور سرزمین سلمان پارسی و به ویژه مردم غیور اردبیل را فراهم آورد که این خود از برکات خون شهیدان انقلاب است.

وزیر آموزش و پرورش در این پیام آورده است: این حماسه‌آفرینی پهلوان انوشیروانی بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که مردم غیور ایران اسلامی به رغم همه تهدیدات و حق‌کشی‌های استکبار و ایادی آنان در منطقه، راه صلاح و فلاح خود را در سایه درایت و ولایتمداری مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) یافته و با عزمی راسخ و خلل‌ناپذیر تا فتح قله‌های عزت و شرف در عرصه‌های معنوی، علمی، هنری، ورزشی و کسب مرجعیت جهانی از پای نخواهند نشست.

در پایان این بیانیه وزیر آموزش و پرورش بیان داشته: بنده این پیروزی چشمگیر و غرور آفرین را به شما همکار فرهنگی، خانواده محترمتان و جامعه فرهنگی کشور صمیمانه تبریک می‌گویم و موفقیت‌های روز افزون شما را در سایه عنایت امام زمان (عج) از خداوند بزرگ خواستارم.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول