اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

هوشمندسازی فقط 20 درصد مدارس استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی آموزش و پرورش زنجان با اشاره به اجرای طرح تحول بنیادین گفت: فقط 20 درصد مدارس این استان ‌هوشمند شده لذا هوشمند‌سازی مدارس به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

هوشمندسازی فقط 20 درصد مدارس استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد مجتهدی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان، اظهار کرد: آموزش و پرورش با اجرای طرح تحول بنیادین به دنبال تربیت نیروهایی تاثیرگذار در روند توسعه و پیشرفت جامعه است.

وی با بیان اینکه تربیت انسان‌هایی بر اساس مکتب اسلام از اهداف طرح تحول است، خاطرنشان کرد: ساز و کار این تحول در پنج سال گذشته توسط کارشناسان حوزه، دانشگاه و آموزش و پرورش فراهم و موجب ارائه سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش شد.

معاون پژوهشی آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: در آموزش و پرورش همه امکانات در اختیار دانش‌آموز قرار می‌گیرد تا دانش‌آموز مطابق تراز انقلاب و اسلام تحویل جامعه شود.

وی بر لزوم همسویی با طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: اجرای مطلوب این طرح به تربیت انسان‌های کارآمد و توانمند اسلامی کمک می‌کند.

مجتهدی از تدوین برنامه درس ملی در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این سند در شش بخش اساسی به همه نیازهای دانش آموزان توجه می‌کند.

وی توجه به شکوفایی فطرت را از برنامه‌های سند تحول دانست و گفت: الگوسازی مطلوب برای دانش‌آموزان برای رسیدن به حیات طیبه از اهداف این طرح است.

معاون پژوهشی آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه دانش‌آموزان با اجرای این طرح در علم، اخلاق، ایمان و تعقل سرآمد می‌شوند، افزود: تربیت نیروهای تاثیرگذار در زمینه‌های مختلف از دیگر اهداف این طرح است.

وی از ارائه درس کار و فناوری از سال جدید در برنامه درسی دانش‌آموزان خبر داد و گفت: اجرای مطلوب این برنامه درسی نیازمند هوشمندسازی مدارس است.

مجتهدی با اشاره به هوشمندسازی 20 درصد مدارس استان زنجان خاطرنشان کرد: برای آشنایی دانش‌آموزان با درس فناوری ضروری است هوشمندسازی مدارس به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول