اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان:

روز قدس اعلام انزجار ملت‌ها از رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان گفت: روز قدس اعلام انزجار ملت‌های آزادی‌خواه جهان از رژیم صهیونیستی است.

روز قدس اعلام انزجار ملت‌ها از رژیم صهیونیستی است

روح‌الله صمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: روز قدس نهال پر برکتی است که توسط امام خمینی (ره) غرس شده و اکنون با بیداری اسلامی در منطقه و جهان به بار نشسته است.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی نتیجه و محصول نامگذاری روز قدس به فرمان امام راحل است، افزود: حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین از اهداف نامگذاری این روز به عنوان روز قدس است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان ادامه داد: جهان اسلام برای مبارزه با توده سرطانی رژیم اشغالگر قدس وارد صحنه شده و با برپایی راهپیمایی روز قدس به بیداری اسلامی کمک کرده است.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی آغاز شمارش معکوس برای نابودی رژیم اشغالگر قدس است، خاطرنشان کرد: سقوط رژیم اشغالگر قدس، توانمندی مکتب اسلام را در برابر جهان کفر نشان می‌دهد.

صمدی خاطرنشان کرد: فلسطین به عنوان خط مقدم مبارزه با رژیم غاصب صهیونیسم توانایی خود را در مرزهای اشغالی به نمایش گذاشته و اکنون رژیم اشغالگر قدس در روزهای پایانی عمر کوتاه خود به سر می‌برد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر توجه دشمنان به سوریه به عنوان محور مقاومت است، افزود: دشمنان و استکبار جهانی سعی می‌کند با غلبه بر سوریه به مطامع خود دست یابد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه شعار از نیل تا فرات رژیم اشغالگر قدس در حال حاضر به مرزهای فلسطین محدود شده است، افزود: این رژیم توانایی مقابله با انتفاضه فلسطین را ندارد.

وی با بیان اینکه ملت فلسطین درس مقاومت و آزادگی را از ملت ایران آموخته است، افزود: خیزش‌های مردم منطقه و جهان نیز در سایه الگوگیری از نظام جمهوری اسلامی بوده است.

صمدی ادامه داد: روز قدس به عنوان روز مبارزه جهانی با اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی محسوب می‌شود که همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان برای مطالبه حق مردم فلسطین به پا برمی‌خیزند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) رژیم اشغالگر قدس را رژیمی نابود شده می‌دانستند، افزود: در حال حاضر با سرنگونی این رژیم تدابیر بلند امام خمینی (ره) عملی می‌شود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: جنگ 33 روزه و 22 روزه نشان داد که رژیم اشغالگر قدس تضعیف شده و دیگر توانایی مقابله با حرکت‌های اسلامی را ندارد.

وی با بیان اینکه اتفاقات جامعه جهانی و بیداری اسلامی بر اهمیت حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس می‌افزاید، خاطرنشان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر برای تجدید پیمان با ملت فلسطین پای کار آمده و انزجار خود را از استکبار و صهیونیسم اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول