اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان:‌

روز قدس متعلق به همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان است

خبرگزاری فارس: دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: روز قدس متعلق به همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان است.

روز قدس متعلق به همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان است

حسین عبادتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: روز قدس در حالی که اجماع جهان برای استثمار و استعمار کشورهای جهان بود، از یادگاران امام خمینی (ره) محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس به عنوان رژیمی جعلی تاریخ جعلی نیز دارد، افزود: امام با آغاز حرکت راهپیمایی روز قدس مسلمانان را به اتحاد و همدلی در دین اسلام دعوت کرد.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اعلام انزجار ملت‌های جهان در روز قدس نسبت به رژیم جعلی اسرائیل تصریح کرد: مسلمانان جهان با شرکت در راهپیمایی این روز وحدت اسلامی را به نمایش می‌گذارند.

وی شکل‌گیری وحدت اسلامی را در سایه راهپیمایی روز قدس مهم ارزیابی کرد و افزود: برای مقابله با رژیم اشغالگر قدس این حرکت همواره مثمرثمر بوده است.

عبادتی با بیان اینکه نامگذاری این روز به عنوان روز قدس تنها به ملت فلسطین خلاصه نمی‌شود، خاطرنشان کرد: در این روز ضروری است به همه ملت‌های مسلمان جهان توجه شود.

وی با اشاره به خیزش‌های اسلامی صورت گرفته در کشورهای مختلف جهان تصریح کرد: حکام استبدادی این کشورها به عنوان جریان‌های خودفروخته به رژیم غاصب صهیونیستی محسوب می‌شدند که با جریان اسلامی برای همیشه خاموش شدند.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان بر ضرورت ادامه روند بیداری اسلامی در جهان تاکید کرد و گفت: ملت‌های بیدار با فشار به دولت‌های استبدادی و استکباری آزادی خود را رقم می‌زنند.

وی با بیان اینکه داشتن دشمن مشترک موجب وحدت بیشتر می‌شود، افزود: مسلمانان جهان با درک این موضوع و با توجه به اینکه برای مقابله با صهیونیسم ابهامی ندارند، به مقابله با این رژیم می‌پردازند.

عبادتی ادامه داد: جریان بیداری اسلامی به افزایش روحیه مبارزه با صهیونیسم کمک کرده و موجب بیداری مردم در برابر ظلم و استبداد می‌شود.

وی بر ضرورت احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و افزود: ملت فلسطین تا رسیدن به آرمان‌های خود دست از مبارزه بر نمی‌دارد.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به ضرورت حضور همه آحاد جامعه در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: ضروری است ملت‌های بیدار اسلامی بار دیگر با حضور در راهپیمایی روز قدس اقتدار خود را در برابر رژیم اشغالگر قدس به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول