اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری اهر:

گلریزان زمینه آزادی 26 نفر از زندانیان غیرعمد شهرستان اهر را فراهم کرد

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری اهر در جشن حمایت و گلریزان از آزادی 26 نفر زندانی غیر عمد در اهر خبر داد.

گلریزان زمینه آزادی 26 نفر از زندانیان غیرعمد شهرستان اهر را فراهم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری بعد از ظهر امروز در جمع خیران و معتمدان شهرستان اهر اظهار کرد: با مشارکت مردم خیر و نوعدوست شهرستان اهر و حمایت نهادهای دولتی و خصوصی زمینه برای آزادی 26 نفر زندانی غیرعمد زندان اهر فراهم شد.

وی گفت: تاکنون بالغ بر 400 میلیون ریال برای آزاد زندانیان از سوی افراد خیر به این جشن کمک شده که تلاش داریم با تداوم این حضور و توافق با شاکیان تمام این افراد که از بد حادثه دچار مشکل و زندانی شده‌اند به آغوش گرم خانواده‌هایشان برگردند.

این مقام مسئول قضایی گفت: هم‌اکنون 236 زندانی در زندان اهر محبوس هستند که مربوط به شش حوزه قضایی اهر، ورزقان، کلیبر، خداآفرین و هوراند هستند که امیدواریم با برنامه‌های مناسب فرهنگی اجتماعی و تقویت مسائل دینی و معنوی در این زمینه‌ها وقوع جرم در جامعه کاهش یابد.

وی، حبس‌زدایی در راستای سیاست‌های دستگاه قضایی را یکی از اولویت‌های این نهاد ذکر و اظهار امیدواری کرد با کمک مردم و مسئولان و تداوم برنامه‌های پیشگیری مناسب با کمک دستگاه‌های ذیربط شاهد کاهش ورودی در دستگاه قضایی باشیم.

نظری گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان پرونده‌های ورودی نیز کاهش چشمگیری داشته که این امر نشان از اعتقادات دینی و معنوی در جامعه است.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول