اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

4 جشن گلریزان در لرستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: تا پایان سال جاری چهار جشن گلریزان در لرستان برگزار می‌شود.

4 جشن گلریزان در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، ابراهیم علی‌پور صبح امروز در مراسم چهارمین جشن گلریزان شهرستان ازنا، گفت: در سال گذشته تعداد هفت جشن گلریزان در سطح لرستان برگزار شد که با همت خیّرین لرستانی مبلغ 130 میلیارد ریال جمع‌آوری و منجر به آزادی 479 زندانی جرایم غیر عمد شد.

معاون مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: امسال نیز با توجه به اعلام آمادگی خیّرین تعداد چهار جشن در سطح استان برگزار می‌شود که امیدواریم نسبت به سال گذشته مبلغ 135 میلیارد ریال جمع‌آوری شود تا بتوانیم طبق برنامه 248 نفر از این زندانیان را به جامعه برگردانیم.

در ادامه رئیس انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ازنا با بیان اینکه جشن گلریزان تجلی مشارکت مردم جهت آغاز دوباره زندگی است، گفت: مشارکت و هم‌دلی شما خیّرین نشأت گرفته از فطرت پاک و حس انسان دوستی‌تان است.

علیرضا کرمی افزود: به همت خیّرین و نوع دوستان ازنایی تاکنون سه جشن گلریزان در شهرستان ازنا برگزار و مبلغ 520 میلیون ریال جمع‌آوری شده که منجر به آزادی 11 نفر از زندانیان شد.

کرمی تصریح کرد: امسال هم امیدوارم در چهارمین جشن گلریزان با همتی مضاعف کمک‌های قابل توجهی جمع‌آوری شود، تا بتوانیم موجبات آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم کنیم.

در ادامه مراسم رئیس زندان شهرستان‌های الیگودرز و ازنا گفت: در راستای برگزاری مراسم جشن گلریزان مردم خیّر و نوع‌دوست شهرستان ازنا با استقبال خوب و کمک‌های در خور توجه‌ای که داشته‌اند، به همراه بخشی از کمک‌های ستاد دیه کشور در سال گذشته زمینه آزادی هشت نفر از زندانیان جرایم غیر عمد شهرستان ازنا را فراهم کردند که امید است، امسال نیز با توجه به همان حس پاک نوع‌دوستی که دارند، بتوانیم با کمک ستاد دیه کشور 21 نفر از این زندانیان را به آغوش گرم خانواده‌هایشان برگردانیم.

غلامرضا سرلک در ادامه از خیّرین ازنایی خواست تا نسبت به تهیه زمینی در محدوده شهرستان جهت احداث بازداشتگاه نگه‌داری افراد مظنون تا قبل از محکومیت اقدام کنند، تا در صورت محکومیت به زندان الیگودرز انتقال یابند.

در ادامه مراسم خیّرین ازنایی مبلغ 160 میلیون ریال کمک‌های نقدی خود را برای آزادی زندانیان اهدا کردند.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول