اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بجنورد

نیکوکاران در جشن گلریزان 540 میلیون ریال کمک کردند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل ستاد دیه خراسان‌شمالی از کمک 540 میلیون ریالی نیکوکاران در جشن گلریزان رمضان بجنورد خبر داد.

نیکوکاران در جشن گلریزان 540 میلیون ریال کمک کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد رضا استاجی در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان داشت: این کمک‌ها به صورت نقدی و همچنین به صورت تعهد بوده است.

وی با بیان اینکه میزان کمک‌های انجام شده از سوی خیران شهرستان در جشن گلریزان مانند سال گذشته بوده است، افزود: جشن‌های گلریزان به منظور جمع‌آوری کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و تا پایان این ماه چهار جشن گلریزان دیگر در شهرهای اسفراین، شیروان، آشخانه و فاروج برگزار خواهد شد.

مدیرعامل ستاد دیه خراسان‌شمالی شمار زندانیان جرائم غیرعمد در این استان را هم اکنون 130 نفر اعلام کرد و گفت: این افراد بدهکار مالی در انتظار کمک مردم نوع‌دوست برای رهایی از زندان هستند.

وی پیش‌بینی کرد تا با برگزاری جشن‌های گلریزان در استان و کمک‌های خیران زمینه آزادی نیمی از زندانیان جرائم غیرعمد فراهم شود.

استاجی گفت: طی بهار امسال با پیگیری‌های ستاد دیه و همچنین کمک‌های نیکوکاران 54 نفر از زندانیان مالی از زندان‌های استان آزاد شدند. پارسال هم با کمک‌های نیکوکاران 205 نفر از زندانیان مالی در این استان از زندان رهایی یافتند.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول