اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان:

فعالان حمل و نقل لرستان 17 میلیون ریال در جشن گلریزان اهدا کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان گفت: فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای استان، مبلغ 17 میلیون ریال در آیین جشن گلریزان اهدا کردند.

فعالان حمل و نقل لرستان 17 میلیون ریال در جشن گلریزان اهدا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان، نصرت‌الله حیدری گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان مراسم جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان محکوم مالی از جمله رانندگان تصادفات منجر به تلفات غیر عمد در لرستان برگزار و فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای استان نیز در این مراسم شرکت کردند.

وی اظهار داشت: برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد که به دلیل بروز حوادث رانندگی در زندان به سر می‌برند پی‌گیری‌های لازم توسط اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان با مشارکت انجمن‌های صنفی فعال استان در خصوص حل مشکلات اعضای خانواده این‌گونه رانندگان انجام شده است.

وی تصریح کرد: در این زمینه نیز فعالان بخش حمل و نقل با حضور در جشن گلریزان جهت آزادی زندانیان غیر عمد جرایم رانندگی در این عمل خداپسندانه سهیم شدند.

بنابر آمار ارائه شده جشن گلریزان امسال با هدف جمع‌آوری 135 میلیارد ریال برای آزادی 248 زندانی جرایم غیر عمد در لرستان برگزار شد و تاکنون اطلاعاتی از میزان مبالغ جمع‌آوری شده منتشر نشده است.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول