اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 800 خیر آملی:

گلریزان بزرگ مجمع خیرین آمل برگزار شد

خبرگزاری فارس: ششمین همایش بزرگ مجمع خیرین آمل برای گلریزان نیازمندان این شهرستان برگزار شد.

گلریزان بزرگ مجمع خیرین آمل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، گلریزان بزرگ این شهرستان عصر امروز با حضور اسماعیلی مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری، اکبریان موسس مجمع خیرین آمل و فرماندار تاکستان قزوین، عشریه رئیس اتاق بازرگانی، کشاورزی، صنایع و معادن مازندران، مسئولان شهری و 800 خیر نیک‌اندیش برگزار شد.

در این نشست خیرخواهانه که باران رحمت و نیکی خیران به افراد نیازمند و مستمند جامعه مشاهده می‌شد به نیازمندان آملی احسان و یاری شد.

مدیرعامل مجمع خیرین آمل در این همایش خیریه عنوان کرد: تاکنون توانستیم با حمایت خیران گام‌های بلندی در این شهرستان برداریم.

مسعود نیک‌پور با اعلام اینکه نوع فعالیت این مجمع خیریه است، بیان داشت: خرید یک دستگاه سنگ‌شکن برون اندامی به ارزش سه میلیارد و 200 میلیون ریال، تهیه تخت‌های مجهز دیالیز و دستگاه‌های مجهز برای بیمارستان امام رضا(ع)، احداث بخش جدید تالاسمی جهت بهبود وضعیت افراد مبتلا و همچنین خرید 45 دستگاه پمپ دیسفرال برای این نوع بیماران بخشی از عملکرد این مجمع بوده است.

وی با اشاره به خرید 15 سمعک برای ناشنوایان نیازمند آملی خاطرنشان کرد: تامین کمک هزینه بیماران سرطانی در بیمارستان شهید رجایی، آزادسازی 70 زندانی با پرداخت 600 میلیون ریال دیه، کمک هزینه 500 میلیون ریالی ثبت‌نام دانش‌اموزان و کمک‌هزینه جهیزیه برای 400 نوعروس نیازمند به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال از دیگر اقدامات این مجمع بوده است.

نیک‌پور با تاکید اینکه دو هزار سبد غذایی نیز به ارزش دو میلیارد ریال توزیع شده است، تصریح کرد: طرح کامل بیمه درمانی بیماران MS از سوی این مجمع انجام شده است.

وی همچنین از آغاز عملیات ساخت مرکز شیمی درمانی و اورژانس بیمارستان امام علی(ع) این شهرستان توسط اتحادیه آهن‌فروشان خبر داد و یادآور شد: پروژه مسکن خانواده‌های نیازمند هم‌اکنون 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در زمینی به مساحت 400 متر در 20 واحد مسکونی طرح‌ریزی شده است.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم، گلریزان نیازمندان و افراد بی‌بضاعت توسط 800 خیر آملی با شور و شوق زیادی برگزار شد.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول