اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی خبر داد

برگزاری جشن‌های گلریزان در همه شهرستان‌های آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی گفت: جشن‌های گلریزان امسال در همه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

برگزاری جشن‌های گلریزان در همه شهرستان‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جبار باقری در همایش روسای اصناف و بازاریان ارومیه اظهار داشت: در سطح استان سه جشن گلریزان برگزار می‌شود.

وی کمک به زندانیان جرایم غیرعمد را وظیفه‌ای انسانی عنوان کرد و افزود: برگزاری جشن گلریزان بهترین فرصت برای تحکیم فرهنگ ایثار، گذشت و یاری به نیازمندان است.

باقری اظهار داشت: از آنجا که دین مبین اسلام همواره انسان‌ها را به نوعدوستی و انسانیت سفارش کرده، برگزاری جشن گلریزان بهترین فرصت برای تحکیم فرهنگ ایثار، گذشت و یاری به نیازمندان است.

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی کار خیران را که در راه آزادسازی زندانیان گام برمی‌دارند بسیار مهم برشمرد و افزود: اگر خیری در زمینه آزادی زندانیان گام برمی‌دارد در حقیقت برای آزادی خودش، رضایت دل و قلب خودش این کار را انجام داده است.

باقری همچنین بر نقش آموزش و پرورش و دانشگاه در زمینه انسان‌سازی و تعالی انسان‌ها را بسیار مهم برشمرد و خواستار توسعه هرچه بیشتر کارهای فرهنگی و دینی در جامعه برای داشتن جامعه سالم شد.

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی افزود: باید در این زمینه با تمام تلاش کنیم و کمک به این زندانیان را یکی از برنامه‌های جدی خود قرار دهیم.

وی رسالت ستاد دیه را کمک به مددجویان دارای جرائم غیرعمد دانست و اضافه کرد: کسانی که از روی آگاهی مرتکب جرم می‌شوند برایشان مجازات زندان پیش‌بینی شده و محدودیت‌های زندان حق آنان است ولی کسانی که ناخواسته گرفتار زندان شده‌اند وظیفه ماست که هر قدر که در توان داریم به این اقشار کمک کنیم.

باقری اظهار کرد: فقدان سرپرست خانواده یکی از مهم‌ترین عوامل گرفتار شدن فرزندان در مشکلات اجتماعی است که باید از این امر به صورت جدی جلوگیری کرد.

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی به نقش اصناف و بازاریان در جامعه نیز اشاره کرد و گفت: اصناف و بازاریان جزو تاثیرگذارترین اقشار جامعه هستند و این افراد با توجه به اینکه ساماندهی بازار و بخش عمده‌ای از نبض اقتصاد جامعه را در دست دارند نقشی پررنگ‌تر از هر قشر دیگری در جامعه دارند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول