اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان خبر داد

افزایش 100 درصدی مجوز مراکز پیش‌دبستانی در سال جدید

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان گفت: صدور مجوز و توسعه مراکز پیش‌دبستانی استان برای سال تحصیلی 92 ـ 91، 100 درصد افزایش داشته است.

افزایش 100 درصدی مجوز مراکز پیش‌دبستانی در سال جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، غلامرضا محمدقاسمی صبح امروز در نشستی در اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: توسعه مراکز پیش‌دبستانی استان با رویکرد تربیت قرآنی در اولویت‌کاری این اداره کل قرار دارد.

وی افزود: امسال با توجه به حجم درخواست‌ها و در راستای سیاست‌ها و اهداف سند تحول بنیادین و وزارت آموزش و پرورش، مراکز پیش‌دبستانی استان افزایش 100 درصدی داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: کیفیت‌بخشی به محتوا و نظارت دقیق از اولویت‌های این اداره کل در تحقق اهداف آموزشی دوره پیش‌دبستانی است.

* شرکت 2 هزار دانش‌آموز در طرح اوقات فراغت زابل

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، مدیر آموزش و پرورش زابل صبح امروز در مراسم اختتامیه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان با حضور مدیران، عوامل اجرایی، مربیان و دانش‌آموزان پایگاه‌های اوقات فراغت شهرستان زابل در خانه معلم اظهار داشت: این مراسم با هدف تجلیل از دست‌اندرکاران این طرح برگزار شده است.

حسن معزی با اشاره به ایام انسان‌ساز ماه مبارک رمضان افزود: اگر ما برای اوقات فراغت فرزندانمان برنامه‌ریزی نکنیم مسلما دشمن برای آنها برنامه‌ریزی خواهد کرد.

وی از زحمات دست‌اندرکاران طرح تقدیر کرد و گفت: در صورتی که برای اوقات فراغت دانش‌آموزان کاری نکنیم وقت آنان با برنامه‌های نامناسب پر خواهد شد و این باعث دوری دانش‌آموزان ما از  پیشرفت‌های معنوی می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش زابل هم در این مراسم به سخنان شهید باهنر پیرامون تربیت اشاره کرد و گفت: رویکرد فعالیت‌های سال‌جاری، کیفی‌کردن فعالیت‌ها و حاکمیت جهان‌بینی توحیدی بر مجموعه برنامه‌هاست.

غلامرسول محمودی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دست‌اندرکاران این طرح بیان داشت: در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت امسال تعداد 2 هزار دانش‌آموز و 60 نفر مربی و عوامل اجرایی شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول