اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان خبر داد

فعالیت 130 پایگاه اوقات فراغت در شهرستان درمیان

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: امسال 130 پایگاه اوقات فراغت در شهرها و روستاهای شهرستان درمیان فعال هستند.

فعالیت 130 پایگاه اوقات فراغت در شهرستان درمیان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری درمیان، رجبعلی براتی در بازدید از کلاس‌های اوقات فراغت این شهرستان اظهار کرد: بیش از 180 کلاس با حضور 2هزار و 126 نفر در رشته‌های قرآن، احکام، معارف، ورزش، هنرهای دستی، رایانه، کلاس‌های تقویتی، امداد و نجات و تأسیسات در شهرستان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه تاکنون مبلغ 15میلیون تومان در بحث اوقات فراغت و ستاد ساماندهی امور جوانان هزینه شده است، تصریح کرد: کسب و فراگیری مهارت‌های صنایع دستی علاوه بر افزایش اشتغال، زمینه افزایش تولید ناخالص شهرستان و توسعه پایدار را فراهم می‌کند.

فرماندار درمیان ادامه داد: غنی‌سازی اوقات فراغت زمینه‌ساز توسعه امنیت پایدار، تحکیم مبانی اعتقادی در جوانان، توسعه، عمران، اشتغال و پل ارتباطی بین فراگیری مطالب تئوری با آموزش مسائل عملی است.

براتی هدف از برگزاری این کلاس‌ها را غنی‌سازی و استفاده بهینه از اوقات فراغت جوانان و نوجوانان مرزنشین در راستای گسترش اطلاعات عمومی، آموزش حرف و تقویت روحیه خودباوری جوانان عنوان کرد.

وی بر کاربردی شدن و هدفمند کردن کلاس‌های اوقات فراغت تأکید کرد و افزود: چنانچه ما در برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت فرزندان این آب و خاک کوتاهی و یا غفلت کنیم دشمنان و بدخواهان اسلام برای آنها دام می‌گسترند و آینده‌سازان این نظام مقدس را به پرتگاه‌های تباهی و سقوط رهنمون می‌شوند.

فرماندار درمیان از جوانان درمیان به عنوان مستعد‌ترین جوانان استان در زمینه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی نام برد و بیان کرد: وظیفه دستگاه‌های متولی امور فرهنگی شناسایی و شکوفا کردن این استعداد‌های بالقوه است.

براتی با بیان اینکه کلاس‌های اوقات فراغت در زمینه‌های فرهنگی، هنری، علمی، تقویتی و ورزشی برگزار می‌شود، یادآور شد: در برنامه‌های اوقات فراغت باید ضمن آموزش مسائل علمی، فرهنگی، ورزشی به تقویت مبانی اعتقادی، مکارم اخلاقی و بصیرت‌افزایی قشر جوان و نوجوان شهرستان نیز توجه شود.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول