اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

1700 پایگاه اوقات فراغت ورزشی در خراسان‌رضوی راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: یک‌ هزار و 763 پایگاه اوقات فراغت ورزشی دانش‌آموزان در سطح استان راه‌اندازی شد.

1700 پایگاه اوقات فراغت ورزشی در خراسان‌رضوی راه‌اندازی شد

عباسعلی میرسیستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: میزبانی سی‌امین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر مدارس کشور در رشته‌های فوتبال، بسکتبال، هندبال، بدمینتون و تنیس روی میز در مقطع متوسطه و فوتبال در مقطع راهنمایی با حضور حدود 2 هزار نفر از جمله این برنامه‌ها بوده است.

میرسیستانی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر استان در رشته‌های دو و میدانی، تکواندو، کشتی، کبدی، ژیمناستیک، طناب‌زنی، شنا و ... به تعداد 2 هزار و 100 نفر افزود: برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر استان در رشته‌های بسکتبال، والیبال، فوتسال، هندبال، شنا، ژیمناستیک، طناب‌زنی و ... به تعداد یک‌ هزار و 314 نفر از برنامه‌های این معاونت در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت بوده است.

وی با اشاره به برگزاری اردوی آماده‌سازی در رشته‌های مختلف ورزشی برای حضور در مسابقات کشوری پسران 875 نفر، دختران 277 نفر و حضور در مسابقات کشوری ورزشی دانش‌آموزان پسر با حضور 294 دانش‌آموز در رقابت 25 تیم گفت: حضور در مسابقات کشوری ورزشی دانش‌آموزان دختر با حضور 229 دانش‌آموز در رقابت 21 تیم از برنامه‌های مهم اوقات فراغت توسط معاونت تربیت‌بدنی و سلامت است.

میرسیستانی از ادامه طرح ژیمناست دختران برای 2 هزار و 200 نفر خبر داد و گفت: طرح ژیمناستیک پسران با 2 هزار و 400 نفر و طرح سباح دختران با 4 هزار نفر و پسران با 6 هزار نفر، نیز در ایام تابستان در حال برگزاری است تا دانش‌آموزان از فضا و امکانات در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت و کشف استعدادها و سلامت خود به خوبی استفاده کنند.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول