اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جم خبر داد

فعالیت 10 پایگاه اوقات فراغت تابستانه در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش جم از فعالیت 10 پایگاه اوقات فراغت تابستانه در شهرستان جم خبر داد.

فعالیت 10 پایگاه اوقات فراغت تابستانه در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حسین اسکندری بعد از ظهر امروز در بازدید از پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزان اظهار داشت: اوقات فراغت دانش‌آموزان باید هدفمند باشد و در واقع اهداف فعالیت‌های تابستانی مبتنی بر اهداف ترسیم شده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

وی بر اهمیت اوقات فراغت تابستان اشاره کرد و افزود: پایگاه‌های اوقات فراغت فرصت گرانبهایی برای بروز و ظهور استعدادها، خلاقیت‌ها، رشد و بالندگی مهارت‌ها و توانایی‌های دانش‌آموزان است که باید دانش‌آموزان عزیز این فرصت طلایی را غنیمت شمرده و از امکانات موجود برای کسب مهارت‌های مختلف استفاده کنند. 

رئیس آموزش و پرورش جم از تلاش‌های معاون پرورشی و کارشناسان امور تربیتی در برپایی پایگاه‌های اوقات فراغت در شهرستان تقدیر کرد و اذعان داشت: اوقات فراغت دانش‌آموزان در قالب 10 پایگاه شروع به‌کار کرده که تاکنون بیش از یک‌هزار نفر دانش‌آموز و مربی در این پایگاه‌ها مشغول فعالیت هستند.

اسکندری یادآور شد: افزایش کیفیت اردوها و فعالیت‌های تابستانه از اهداف این نهاد در تابستان است.

رئیس آموزش و پرورش جم همچنین با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید بر روند آماده‌سازی مدارس برای اجرای نظام جدید آموزش کشور (3-3-6) تاکید کرد و گفت: در اندک زمان باقی مانده تا شروع سال تحصیلی جدید باید کمبودهای احتمالی مدارس جبران شود تا در اول مهر ماه شاهد فضایی مناسب و در خور شأن دانش‌آموزان عزیز شهرستان باشیم. 

اسکندری بیان کرد: باید دست به دست هم دهیم و از توان و ظرفیت موجود برای توانمندسازی آموزش و پرورش بهره ببریم و نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول