اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش هفتکل خبر داد

مشارکت 1100 دانش‌آموز هفتکلی در برنامه‌های اوقات‌فراغت

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش هفتکل از مشارکت یک‌هزار و 100 دانش‌آموز هفتکلی در برنامه‌های اوقات‌فراغت تابستان امسال خبر داد.

مشارکت 1100 دانش‌آموز هفتکلی در برنامه‌های اوقات‌فراغت

محمود مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار کرد: این دانش‌آموزان در چهار پایگاه تابستانی اوقات فراغت خود را غنی سازی می‌کنند.

وی افزود: اداره آموزش و پرورش هفتکل در تابستان 91 با راه اندازی چهار پایگاه، در راستای غنی‌سازی و هر چه پربارتر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان تلاش می‌کند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش هفتکل در خصوص رشته‌های راه‌اندازی شده در پایگاه‌های اوقات فراغت گفت: در پایگاه‌های تابستانه هفتکل دانش‌آموزان در کلاس‌های قرآن، احکام، زبان انگلیسی، خیاطی، گلدوزی، نقاشی و خوشنویسی شرکت خواهند کرد.

او ادامه داد: از دیگر برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان هفتکلی، شرکت در کلاس‌های تقویتی درسی است که در طول تابستان برای آنان برگزار می‌شود.

مؤمنی یکی دیگر از برنامه‌های اوقات فراغت را کلاس‌ها و دوره‌های ورزشی عنوان کرد و افزود:دانش‌آموزان هفتکلی می‌توانند در تابستان امسال در رشته‌های فوتبال، هندبال، والیبال، بسکتبال و تنیس روی میز فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه تمام شرکت‌کنندگان در برنامه‌های اوقات‌فراغت آموزش و پرورش هفتکل به اردوهای درون استانی اعزام می‌شوند، اظهار داشت: در پایان دوره‌های اوقات فراغت تمام شرکت‌کنندگان به اردوهای زیارتی و تفریحی امامزاده عبدالله (ع)، حضرت سلیمان (ع) و مال آقا اعزام می‌شوند.

معاون آموزش و پرورش هفتکل تصریح کرد: در تابستان امسال هشت مربی کار آموزش دانش‌آموزان شرکت کننده در دوره‌های غنی سازی اوقات‌فراغت را بر عهده دارند و آموزش‌های لازم را به آنها می‌دهند. 

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول