اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر شادگان خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی اوقات فراغت برای امدادگران شادگانی

خبرگزاری فارس: سرپرست جمعیت هلال احمر شادگان از برگزاری دوره‌های آموزشی اوقات فراغت برای امدادگران این شهرستان خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزشی اوقات فراغت برای امدادگران شادگانی

حسن منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان به‌ویژه دانش‌آموزان شهرستان شادگان، هلال احمر این منطقه برنامه و اقدامات مطلوبی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: امیدواریم با حمایت مسئولان و بخش‌های مختلف فرهنگی به‌ویژه اداره آموزش و پرورش این منطقه بیش از پیش بتوان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی برنامه‌های اوقات فراغت شهرستان گام‌های متعالی برداشت.

سرپرست جمعیت هلال احمر شادگان با اشاره به برنامه‌های در دستور کار این جمعیت خاطرنشان کرد: کلاس‌های اوقات فراغت این مرکز در ارتقای سطح علمی، هنری، اعتقادی، آمادگی ـ جسمانی و اخلاقی اعضا است که می‌تواند در نحوه کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان حوادث در منطقه کمک شایان توجهی کند.

وی اضافه کرد: این کلاس‌ها در رشته‌های خیاطی، آرایشگری، امداد و نجات، فوق برنامه و اردوهای تفریحی دایر شده که از برنامه‌های طرح غنی‌سازی اوقات فراغت اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان است.

منصوری همچنین عنوان کرد: علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزشی شناخت آسیب‌های اجتماعی با هدف رویگردانی از آسیب‌های اجتماعی نیز دوره‌های مهارت زندگی شامل ارتباط مؤثر، خودآگاهی تفکر خلاق و اعتماد به نفس برگزار شده است.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول