اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل خبر داد

مشارکت 20 هزار نفر در برنامه‌های اوقات فراغت کتابخانه‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از مشارکت نزدیک به 20 هزار نفر در برنامه‌های اوقات فراغت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در دو ماه گذشته خبر داد.

مشارکت 20 هزار نفر در برنامه‌های اوقات فراغت کتابخانه‌ها

صادق فرهمندامین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این ویژه برنامه‌ها برای پر کردن اوقات فراغت شهروندان و آشنایی آنان با مقولات فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی سطح استان برگزار می‌شود.

فرهمند با اشاره به تنوع کلاس‌های تشکیل شده ابراز داشت: این کلاس‌ها در موضوعات متنوعی از جمله کلاس‌های قرائت و مفاهیم قرآن کریم، آشنایی با نهج‌البلاغه، نقاشی، آموزش روش صحیح مطالعه مفید، تندخوانی، کتابخوانی در فضای مجازی، بررسی زندگی ائمه اطهار(ع) و بزرگان دینی و ملی برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل در ادامه سخنان خود آموزش تایپ، جلسات اخلاق، برگزاری مسابقات هنری و کتابخوانی و نیز نمایشگاه‌های هنری با موضوعات فرهنگی، برگزاری کانون‌های ادبی، کلاس آموزش زبان انگلیسی و قصه‌گویی را از دیگر کلاس‌های برگزار شده این نهاد اعلام کرد که با استقبال زیاد اهالی استان به خصوص نوجوانان و جوانان استان مواجه شده است.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه در این کلاس‌ها سعی شده تا از مربیان و اساتید شاخص استفاده شود، افزود: انتظار داریم خانواد‌ه‌ها با درک لزوم پر کردن اوقات فراغت فرزندان‌شان با برنامه‌‌های فرهنگی، مسئولان کتابخانه‌های استان را در برگزاری هرچه بهتر این کلاس‌ها یاری کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد این برنامه‌ها در غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان مؤثر واقع شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول