اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بخش خصوصی

نخستین پیش دبستانی هوشمند در آستارا افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نخستین پیش‌ دبستانی هوشمند آستارا با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی افتتاح شد.

نخستین پیش دبستانی هوشمند در آستارا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، مدیر نخستین مرکز پیش دبستانی هوشمند آستارا در مراسم افتتاح این پیش‌دبستانی، اظهار کرد: با توجه به مصوبه وزارت آموزش و پرورش درباره واگذاری پیش دبستانی یا آمادگی به بخش‌خصوصی، نخستین مرکز پیش دبستانی هوشمند در این شهرستان با نام «پارمیس» فعالیت خود را آغاز کرد.

فرحناز جولایی افزود: این مرکز دز ساختمانی به مساحت 350 متر مربع در دو طبقه ساخته شده و دارای پنج کلاس درس و مربیانی با مدرک معتبر در رشته‌های مرتبط شامل کارشناسی علوم تربیتی و آموزش ابتدایی است.

وی با بیان اینکه سیستم آموزشی جدید با هدف ایجاد تحول در نحوه آموزش کودکان تدوین شده، تصریح کرد: سیستم هوشمند مرحله برتری در کاربری فناوری اطلاعات در نظام آموزشی کشور محسوب می‌شود که مدیریت و کنترل آن مبتنی بر فناوری شبکه و رایانه است.

این مسئول، ادامه داد: در این سیستم محتوی بیشتر درس‌ها الکترونیکی است و در آن از روش‌های هوشمند دیداری و شنیداری شامل آموزش با کمک فیلم، انیمیشن نماهنگ و دیگر امکانات پیشرفته استفاده می‌شود.

وی، با بیان اینکه با استفاده از روش‌های آموزشی جدید ماندگاری مطالب در ذهن دانش‌آموزان به حدود 20 سال می‌رسد، خاطرنشان کرد: تفاوت روش پیشرفته آموزشی با روش سنتی در این است که در سیستم سنتی این ماندگاری حداکثر شش ماه بود.

جولایی برگزاری اردوهای علمی و تفریحی را از دیگر ویژگی‌های هوشمند دانست و یادآور شد: در طول دوره آموزشی علاوه بر گردش‌های علمی از انجام انواع آزمایش‌های ساده نیز برای هر چه پر بارتر شدن محتوی دروس استفاده می‌شود.

مدیر نخستین مرکز پیش دبستانی هوشمند آستارا اذعان داشت: برای ثبت نام کودکان 4 تا 6 ساله که شامل متولدان اول مهر سال 85 تا 31 شهریور 87 می‌شود نیازی به برگزاری آزمون ورودی نیست، اما قبل از ثبت نام یک جلسه مشترک با اولیای این کودکان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول